نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دیگو سیمئونه: اتلتیکو مادرید همچنان یک تیم مردمی است

dsss

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی تیم اتلتیکو مادرید معتقد است علی رغم صرف هزینه های گزاف و فعالیت های عظیم اقتصادی، همچنان باشگاهی مردمی به شمار می رود.

در حالی که اتلتیکو مادرید روز به روز به لحاظ اقتصادی در حال رشد و پیشرفت است،‌ دیگو سیمئونه سرمربی این تیم بر این باور است که تیمش همچنان متعلق به مردم است. با ساختن استادیومی جدید به نام واندا متروپولیتانو و شکستن رکورد نقل و انتقالات با خرید ژائو فلیکس، اتلتیکو مادرید حالا خود را به لحاظ اقتصادی در میان باشگاه های بزرگ اروپایی قرار داده است. اما در حالی که روخی بلانکو در این مسائل تغییرات زیادی به خود دیده است،‌ سرمربی این تیم اعتقاد دارد که اتلتیکو هنوز همان تیم مردمی سابق است.

صحبت های دیگو سیمئونه در مورد باشگاه اتلتیکو مادرید

پیش از این صحبت هایی انجام دادم و برخی تفسیر های نادرست از آن حرف ها شد. واضح است که با وجود استادیومی که داریم و پرداختن رقم هایی نظیر ۱۲۶ میلیون یورو برای خرید ژائو فلیکس نمی توانیم تیمی مردمی باشیم. اما به لحاظ اجتماعی، اخلاقی و احساسی ما هنوز تیمی مردمی هستیم زیرا این در ریشه ماست اگرچه به لحاظ اقتصادی رشد چشمگیری داشته ایم.

اتلتیکو مادرید همچنان شروع خوب خود در لالیگا اسپانیا را ادامه می دهد. در هفته دوم لالیگا روخی بلانکو موفق شد با یک گل لگانس را در دیداری خارج از خانه شکست دهد. شاگردان دیگو سیمئونه در ابتدای بازی با حملات متعدد تیم میزبان روبرو شدند اما در نیمه دوم رفته رفته بازی را در دست گرفته و روی حرکت زیبای ژائو فلیکس با گلزنی ویتولو در دقیقه ۷۱ موفق شدند سه امتیاز کامل بازی را به دست بیاورند. دیگو سیمئونه در خصوص این بازی می گوید.

نیاز به پیروزی داشتیم. در جستجوی راه های مختلفی برای رسیدن به پیروزی بودیم زیرا بازی ۹۰ دقیقه است. به همین خاطر سیستم بازیمان را تغییر داده و به دنبال راه حل بودیم. لگانس می خواست بازی را به شیوه دلخواهش پیش ببرد اما خوشبختانه توانستیم به این موضوع غلبه کنیم. بازی هایی در طول فصل وجود دارند که باید در آن ها به سختی تلاش کنید تا پیروزی را به دست آورید و این یکی از همان بازی ها بود.

لازم به ذکر است اتلتیکو مادرید در هفته سوم رقابت های لالیگا اسپانیا روز یکم سپتامبر در دیداری خانگی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مقابل ایبار قرار خواهد گرفت. شاگردان دیگو سیمئونه هم اکنون با دو پیروزی از دو بازی نخست لالیگا پس از سویا در رتبه دوم لیگ قرار دارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل