نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کنفرانس خبری دیگو سیمئونه پس از پیروزی اتلتیکو مادرید برابر رئال مادرید

ds

دیگو سیمئونه پس از پیروزی باورنکردنی تیمش مقابل رقیب سنتی در کنفرانس خبری بعد از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید پس از بازی با رئال مادرید از لزوم ادامه روند مثبت تیمش و نبود غرور در بین بازیکنان صحبت کرد. اتلتیکو مادرید در جریان دیدار های دوستانه تابستان موسوم به اینترنشنال کاپ با نتیجه تحقیرآمیز ۷-۳ رئال مادرید را در نیوجرسی شکست داد. دیگو کاستا در نیمه اول موفق به ثبت هتریک شد تا بازی با پنج گل در نیمه نخست به پایان برسد. کاستا در نیمه دوم پوکر کرد و ژائو فلیکس خرید گران قیمت تیم دیگو سیمئونه که با مبلغ هنگفت ۱۲۶ میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو آمده، نخستین گل خود را برای باشگاه به ثمر رساند. عملکرد اتلتیکومادرید در مقابل رقیب سنتی در مجموع فوق العاده بود اما سرمربی اتلتیکو مادرید نتیجه بازی را واقعی نمی داند.

صحبت های دیگو سیمئونه پس از برد اتلتیکو مقابل رئال مادرید

عجله ای برای هیچ چیز ندارم. در لحظه زندگی می کنم. این یک بازی خیلی خوب از طرف دو تیم بود. رئال مادرید را تیمی با انگیزه و اشتیاق دیدم. حالا منتظر بازی بعدی هستیم تا به بازیکنان دیگر تیم فرصت بازی بدهم و سپس آماده شروع لالیگا شویم. نتیجه ثبت شده در بازی را واقعی و تفاوت اصلی بین دو تیم فرض نمی کنم.

اتلتیکو مادرید بازی را طوفانی آغاز کرد و ثانیه ۴۳ بازی بود که با گل دیگو کاستا از حریف پیش افتاد. هفت دقیقه بعد ژائو فلیکس با حرکت زیبای سائول نیگوئز اختلاف را به دو گل رساند. آنخل کوریا گل سوم تیم را به ثمر رساند و گل چهارم هم در دقیقه ۲۸ باز روی توپ ربایی سائول بدست آمد تا کاستا دو گله شود. در دقایق پایانی نیمه نخست کاستا از روی نقطه پنالتی هتریک خود را کامل کرد تا کهکشانی ها در یک نیمه با پنج گل مجازات شوند. با شروع نیمه دوم باز هم حملات اتلتیکو ادامه داشت و کاستا با ضربه زیبا دروازه رئال مادرید را برای چهارمین باز کرد تا در مجموع حساب کار شش بر صفر شود. دقایقی بعد در درگیری میان کاستا و کارواخال هر دو بازیکن با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند. تنش ها همچنان ادامه داشت و در نیم ساعت پایانی بازی رئال ۳ گل به ثمر رساند تا کمی از سنگینی شکست بکاهد.

دیگو سیمئونه از برنامه ریزی دقیق تیمش برای این بازی می گوید:

ما برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم. بازی رئال مادرید را به خوبی آنالیز کرده و راه های ضربه زدن به دفاعشان را پیدا کرده بودیم. در تلاش برای پیدا کردن نقاط مناسب برای ارسال توپ ها بودیم و در اینکار بسیار موفق عمل کردیم. این در فوتبال اهمیت زیادی دارد. همیشه چیزی برای پیشرفت کردن وجود دارد. جدا از نتیجه، رئال مادرید به راحتی می توانست به محوطه جریمه ما برسد و موقعیت های زیادی خلق کند. این باید اصلاح شود. برای اصلاح این مسئله شما نیاز به استعداد هایی در تیم خود دارید. امروزه در تمامی تیم های بزرگ سه تا چهار بازیکن با استعداد در مجموعه تیم حضور دارند.

ژائو فلیکس پرتغالی نمایش فوق العاده ای در دیدار برابر کهکشانی ها داشت و بنظر می رسد که با جدایی آنتوان گریزمان، زندگی همچنان برای اتلتیکو مادرید ادامه دارد. فلیکس با یک گل و دو پاس گل عملکرد تحسین برانگیزی از خود نشان داد و سیمئونه نیز بعد از بازی به تمجید از این ستاره جوان تیمش پرداخت.

ژائو را در خط حمله و در کنار بازیکنان دیگر تیم در شرایط خوبی می‌بینم. دید بالای او نسبت به بازیکنان حاضر در میدان می‌تواند به هر حریفی آسیب بزند. وقتی استعداد ژائو و اشتیاقش برای پیشرفت را در تیم داشته باشید، در هر جایی می توانید بازی کنید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل