نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آیا فرشته نجات خط میانی رئال مادرید دونی فن ده بیک خواهد بود؟!

11 2

همان طور که شنیده‌اید شایعاتی مبنی بر علاقه و پیشنهاد تیم رئال مادرید به دونی فن ده بیک هافبک هلندی تیم آژاکس به گوش می‌رسد تا شاید کهکشانی ها بتوانند با یک خرید دیگر از شرایط بحرانی فصل گذشته و اردوی نه چندان خوب پیش فصل خارج شوند.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آمار بهتر دونی فن ده بیک از مجموع آمار چهار هافبک تیم رئال مادرید!

خبرگزاری مارکا در یگی از خبرهای خود به این موضوع پرداخت و اعلام داشت که سران رئال مادرید با فن ده بیک تقریبا به توافقات اولیه رسیده اند و فقط توافقات میان کهکشانی ها با تیم آژاکس باقی مانده که سر مبلغ صحبت هایی را انجام دهند گفته می شود مبلغ این انتقال ۵۰ میلیون یورو به اضافه مبلغ اضافی دیگر که هنوز مشخص نیست می باشد.

در نظر سنجی اخیر همین نشریه بیشتر طرفداران نیاز رئال به خرید هافبک را ضروری تر از بقیه پست ها می دانند و به نظر می‌رسد با این خرید هواداران نیز تا حدودی خیالشان راحت می‌شود و زین الدی زیدان نیز می‌‌تواند در تعویض هافبک دستش باز تر باشد.
زیرا برخی ها معتقدند افت شدید لوکا مودریچ و تونی کروس در خط میانی مشهود است و باید حتما بازیکنی خریداری گردد و برخی ها افت این دو بازیکن را به خاطر شرایط رئال می دانند و معتقد هستند همان طور که بقیه بازیکنان نیز در فصل گذشته خوب ظاهر نشدند و فصل بدی را گذراندند طبیعی است که این دو نیز دچار آسیب شوند و افت کنند. از نکات دیگر حائز اهمیت ضعف در پست های دیگر این تیم نیز بوده است که کریم بنزما برترین گلزن آن ها محسوب می شد و توانست ۳۰ گل به ثمر برساند و این آمار، تعداد بسیار کمی نسبت به گل های رئال در سال گذشته است و بعد از او گرت بیل کمتر از نصف بنزما گلزنی کرده و تعداد گل های او ۱۴ گل می‌باشد. سرخیو راموس نیز بعد از این دو به عنوان مدافع ۱۱ گل را وارد دروازه حریف کرد که برای یک مدافع آمار فوق العاده ای محسوب می شود. به همین دلیل است که برخی ها که در بالا به آن ها اشاره شد معتقد هستند که همه بازیکنان رئال دچار افت شدند و فقط هافبک‌ها نبودند.
ولی چیزی که در کل مشهود است تقویت این تیم در پست های مختلف است که این بار دونی فن ده بیک شاید بتواند برای رئالی ها مفید باشد زیرا هم جوان است و هم آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. رئالی ها در این فصل دنی سبایوس، مارکوس یورنته، متئو کواچیچ و مارتین اودگارد را فروختند و به نظر می رسد دست بر روی هدف مناسبی برای جای خالی این بازیکن گذاشته اند.

بیوگرافی دونی فن ده بیک

• در خصوص این بازیکن مختصری بدانید که او متولد ۱۸ آپریل ۱۹۹۷ است و فوتبال خود را از تیم جوانان آژاکس در سال ۲۰۱۵ شروع کرد. او از سال ۲۰۱۵ تاکنون در تیم آژاکس حضور دارد و در ۹۰ بازی که برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفته حدود ۳۰ گل زده است. هم‌چنین او در عرصه ملی نیز از سال ۲۰۱۳ به تیم زیر ۱۷ سال هلند دعوت شد و بعد از آن در تیم های ملی زیر ۱۹، زیر ۲۰ و زیر ۲۱ سال هلند نیز بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۸ به تیم اصلی هلند نیز دعوت شد که فعلا فقط در ۲ بازی به میدان رفته و گلی نیز به ثمر نرسانده است. هم‌چنین او به همراه تیم آژاکس صاحب دو قهرمانی در لیگ برتر هلند در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و دو قهرمانی در جام حذفی فوتبال هلند در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و هم چنین یک قهرمانی در سوپر جام فوتبال هلند در سال ۲۰۱۸ شده است.

بد نیست از آمار او در فصل گذشته در آژاکس بدانید که در لیگ برتر هلند او در ۳۴ بازی معادل ۲۴۴۰ دقیقه به میدان رفت و توانست ۹ گل و ۱۰ پاس گل را با دقت پاس ۷۹ درصد به نام خود ثبت کند. هم‌چنین در جام حذفی هلند در ۵ بازی معادل ۳۸۹ دقیقه در زمین مسابقه قرار گرفت و در این رقابت ها نیز آمار خوب ۴ گل و ۱ پاس گل را در کارنامه خود جای داد. هم چنین در لیگ قهرمانان اروپا که آژاکس تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و در مقابل تاتنهام انگلیس حذف شد او در ۱۲ بازی معادل ۹۸۴ دقیقه داخل زمین بود که ۳ گل و ۲ پاس گل سهم وی از حضورش در این رقابت ها بود که برای یک هافبک این آماری که مشاهده کردید بسیار خوب است در حالی که جالب است بدانید هافبک های رئال از جمله کاسمیرو ۴ گل و ۱ پاس گل و ۸ پاس گل، تونی کروس ۱ گل و ۶ پاس گل، ایسکو ۶ گل و ۱ پاس گل و لوکا مودریچ ۴ گل به ثمر رساند که در ابتدا جمع گل های این ۴ هافبک رئال ۱۵ گل است و جمع گل های فن ده بیک به تنهایی ۱۶ گل است. یعنی ۴ هافبک رئال از مجموع گل های فن ده بیک کمتر گل به ثمر رساندند و این نشان می دهد که رئال به این هافبک نیاز ضروری دارد و خرید او می‌تواند برای کهکشانی مفید باشد.


هم‌چنین تعداد پاس گل های او نیز عدد ۱۳ است که باز از بهترین پاسور های رئالی ها یعنی وینیسیوس جونیور با ۱۲ و کریم بنزما با ۱۰ پاس گل بیشتر است و همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، دونی فن ده بیک فاصله زیادی از نظر تعداد پاس گل با هافبک های رئال دارد و برتری او واضح است.

هم چنین از آمار فصل های گذشته او نیز بدانید که در فصل ۲۰۱۷- ۲۰۱۸ در ۳۸ بازی معادل ۲۸۵۴ دقیقه در لیگ برتر به میدان رفت که ۱۵ گل و ۹ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده است در حالی که فقط ۲۰ سال سن داشته است.

با توجه به این که این بازیکن چراغ سبزی به روی لوس بلانکوس نشان داده است و رئال مادرید هم برای خرید این بازیکن اصرار دارد، به نظر می‌رسد این انتقال در صورت اجازه آژاکس انجام شود ولی با توجه به این که فرانک دی یونگ هافبک ۲۲ ساله در این فصل به بارسلونا و ماتیس ده لیخت مدافع ۱۹ ساله و کاپیتان آژاکسی ها به تیم یوونتوس ملحق شدند باید دید که باز هم آژاکسی ها حاضر به فروش دیگر ستاره آینده دار خود خواهند شد یا خیر.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل