نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ دورتموند یا اینتر؟ در رقابت حساس گروه F کدامیک صعود می‌کنند

dcaz

تیم‌های فوتبال دورتموند و اسلاویا پراگ امشب ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در گروه F در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مطلب در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی تیم مدنظر خود داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم دورتموند و اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا

در گروه F تیم‌های بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ حضور دارند. وضعیت جدول این گروه به این صورت است که بارسلونا از پنج بازی برگزار شده یازده امتیاز کسب کرده و صعود خود به مرحله حذفی را قطعی و تیم اینتر و دورتموند شانس صعود خواهند داشت چرا که هردو ۷ امتیازی هستند و پیروزی پرگل هر دو تیم می‌تواند آنها را به دور بعدی بفرستد. تیم آلمانی نسبت به اینتر بازی آسانتری پیش رو دارد چرا که با اسلاویا پراگ قعر جدولی روبه رو خواهد شد. متوسط میزان گل‌های اینتر در این بازی‌ها ۹.۷ و زنبورها ۶.۳ که همانطور که مشاهده می‌کنید شانس اینتر برای صعود در صورت پیروزی بیشتر است. تساوی اینتر و بارسلونا نیز می‌تواند به صعود دورتموند کمک کند تا در صورت پیروزی با خیال راحت به همراه بارسلونا به مرحله بعدی بروند. بارسلونا لیونل مسی و آندره تراشتگن را در ترکیب اصلی خود نخواهد داشت و این مهاجم و دروازه‌بان اول تیم استراحت خواهند کرد. این موضوع می‌تواند به اینتر کمک کند تا شانسی برای پیروزی داشته باشد. در بنگاه‌های شرط‌بندی اما هیاهویی برای این بازی برپاست و بیشتر افراد برروی پیروزی اینتر در این بازی شرط‌بندی کرده‌اند. در دیگر بازی یعنی بازی دورتموند و اسلاویا پراگ مشخص است که این بازی برای اسلاویا جنبه تشریفاتی دارد ولی برای زردپوشان این بازی بسیار حساس است. بیشتر افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی برروی پیروزی دروتموند شرط بسته‌اند. ولی بهرحال همه چیز به بازی اینتر و بارسا نیز بستگی دارد.


مصدومان و محرومان دو تیم:

دورتموند: توماس دلینی و مارسل اشملزر مصدومان قطعی و جاکوب برون لارسن مصدومیت جزیی دارد و مشخص نیست در بازی امشب به میدان خواهد رفت یا خیر.
اسلاویا پراگ: داوید هوورکا مصدوم قطعی این تیم خواهد بود.

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۱-۰ به نفع تیم دورتموند پیش‌بینی کرده‌اند.

در خصوص آمار این دو تیم بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های دورتموند و اسلاویا پراگ که امشب ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در گروه F در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل