نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

صحبت های ده لیخت بعد از شکست آژاکس مقابل تاتنهام

1 6

ماتیس ده لیخت می گوید بعد از حذف آژاکس به دست تاتنهام احساس می کند به او ظلم شده و تیم مقابل رویاهای او را امشب خرد کرده است.

آژاکس – تاتنهام

پس از پیروزی ۱ بر ۰ در لندن، آژاکس شب گذشته شانس بیشتری برای کسب نتیجه و صعود به فینال را داشت. دو گل ده لیخت و زیاش در نیمه اول، احتمال وقوع این پیشبینی را بیشتر کرد اما نیمه دوم ورق بازی برگشت و شاگردان پوچتینو موفق شدند با ۳ گل لوکاس مورا پیروز این نبرد شوند. ده لیخت اولین گل این دیدار را از روی ضربه کرنر به ثمر رساند. گلی که شباهت زیادی به گل پیروزی بخش آن ها در تورین مقابل یوونتوس داشت.

ده لیخت بعد از اتمام بازی گفت :

هنگامی که شما تمام بازی را مشاهده می کنید، می بینید که ما سزاوار حذف نبودیم. ما در نیمه اول هرکاری که باید انجام می دادیم کردیم اما به هر حال ما از دور رقابت ها کنار رفتیم. شگفت انگیز است! این یک رویا بود که از بین رفت. من می خواستم در فینال حضور داشته باشم ولی این اتفاق میسر نشد. من از اینکه بعد از اتمام بازی تماشاگران ما را تشویق کردند مو به تنم سیخ شد. گفتن این حرف در حال حاضر دشوار است اما ما باید به حرکت خود ادامه دهیم. ما دو بازی دیگر داریم تا به قهرمانی مسابقات لیگ برسیم و این از همه چیز مهم تر است.

آژاکس و آیندهوون هر کدام ۸۰ امتیاز تا به اینجا کسب کرده اند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر می جنگند. ده لیخت در ادامه گفت:

در نیمه دوم ما دیگر توان پرس حریف را نداشتیم در نتیجه آلدرویرلد بیشتر از قبل به جلو می آمد و تریپیر هم فرصت بیشتری برای در اختیار داشتن توپ داشت. ما پاسخی در برابرحملات آن ها نداشتیم و این امر در نهایت تفاوت در نتیجه را رقم زد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل