نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

۱۰ بازیکن برتر دنیای فوتبال که دارای مدارک تحصیلی معتبر هستند

socra

بازیکنان دنیای فوتبال به طور معمول به داشتن هوش بالا و داشتن مدارک معتبر تحصیلی شهره نیستند اما این بازیکنانی که در زیر معرفی می‌کنیم ثابت کرده اند که بسیاری از این اهالی ورزش در خارج از زمین نیز از هوش خود استفاده می‌کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

لیست ۱۰ بازیکن دنیای فوتبال که دارای مدارک معتبر تحصیلی هستند

وینسنت کمپانی

به جز بالا بردن جام های متعدد لیگ برتر به عنوان کاپیتان، شرکت کردن در رقابت های مختلف و کورس های قهرمانی و محبوب شدن در میان تماشاگران تیم منچستر سیتی، وینسنت کمپانی در رشته مدیریت کسب و کار مدرک کارشناسی ارشد دارد. او در سال ۲۰۱۷ از دانشکده مدیریت کسب و کار شهر منچستر مدرک خود را دریافت کرد. در حال حاضر کمپانی پس از جدایی از منچستر سیتی در تیم اندرلخت در حال ایفای نقش بازیکن-مربی می‌باشد. پروژه پایان نامه وینسنت کمپانی، نگاه به چگونگی سود بردن باشگاه های لیگ برتر انگلیس از بازی‌های خانگی بود.

سوکراتس

اسطوره فوتبال برزیل نه تنها به لحاظ توانایی های فردی در داخل زمین مسابقه، بلکه به دلیل داشتن شخصیت عرفانی و متفکرانه در خارج از زمین نیز از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال است. سوکراتس در همان هنگامی که در اوج دوران فوتبالش قرار داشت توانست مدرک دکترای رشته پزشکی را دریافت کند. سوکراتس در میان دوستانش به دکتر سوکراتس صدا زده می‌شد. او در خانه ای با کتاب های فراوان در مورد فلسفه که کارهای پدرش بود بزرگ شد.

خوان ماتا

خوان ماتا در سال ۲۰۱۷ وقتی ایده و ابتکار عملش را علنی کرد به یکی از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال در سراسر دنیا تبدیل شد اما این اولین نشانه طبیعت متفکرانه این بازیکن اسپانیایی نبود. در دوران حضور در والنسیا و چلسی، ماتا توانست در دو رشته بازاریابی و علوم ورزشی مدرک خود را از دانشگاه کامیلو خوزه سلا شهر مادرید دریافت کند. ماتا که در آستانه آغاز فصل هفتم در پیراهن منچستر یونایتد است، در مصاحبه‌های خود تایید کرده که بعد از به پایان رسیدن دوران فوتبالش، به سراغ دنیای مربیگری خواهد رفت اما همچنین از علاقه اش به رشته روانشناسی صحبت کرده است.

ایان داوی

ایان داوی که حالا ۵۴ ساله است در دوران حدود ۱۳ ساله حضورش در زمین مسابقه در پست مهاجم در بیش از ۴۰۰ بازی برای تیم های مختلف باشگاهی به میدان رفت و همچنین در یک دوره ده ساله توانست ۵۹ بازی ملی برای تیم ملی ایرلند انجام دهد. بنظر می‌رسید دوران فوتبال داوی پیش از آن که حتی کاملا آغاز شود، رو به پایان است، این اتفاق پس از قرار داده شدن او در لیست مازاد ساوتهمپتون رخ داد. ایان داوی به دانشگاه هرتفورد شایر رفت و توانست مدرک کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا را دریافت کند و در موسسه هوافضا بریتانیا مشغول به کار شود.

آندری آرشاوین

ملی پوش سابق تیم روسیه که دوران بازیگری رنگارنگی را در دنیای فوتبال سپری کرد یکی از دیگر بازیکنانی است که به فعالیت های خارج از زمین نیز علاقه داشته است. آرشاوین در بین دنبال کنندگان لیگ جزیره با آن بازی معروف مقابل لیورپول و عملکرد تحسین برانگیز و به ثمر رساندن چهار گل در تساوی ۴-۴ آرسنال برابر لیورپول در ذهن ها یاد می‌شود. در خارج از زمین، آرشاوین تاکنون سه کتاب با نام خود به چاپ رسانده است. یکی از کتاب‌های آندری آرشاوین، تحت عنوان ۵۵۵ پرسش و پاسخ در مورد زنان، پول، سیاست و فوتبال در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و نکته جالب در مورد این مهاجم روسیه‌ای اینجاست که مدرک او در زمینه طراحی مد است. آندری آرشاوین در سال ۲۰۱۸ پس از سپری کردن سه فصل در لیگ برتر قزاقستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در ۶۲۳ بازی در طول دوران فوتبالش توانست ۱۴۱ مرتبه برای تیم‌های مختلف موفق به گلزنی شود.

استیو پالمر

استیو پالمر در دوران حضورش در تیم‌هایی نظیر ایپسویچ، واتفورد، کوئینز پارک رنجرز در پست دفاع وسط توانست بیشتر از ۵۰۰ بازی در سطوح مختلف فوتبال انگلستان انجام دهد. پالمر توانست مدرک مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار را از دانشگاه کمبریج دریافت کند. در دوران تحصیل، پالمر در یکی از بازی های رشته کریکت تیم دانشگاهش شرکت کرد. یکی از نکات جالب در مورد استیو پالمر رکورد او در فصل ۱۹۹۷/۹۸ است. در آن سال پالمر در تمام پست های ممکن برای واتفورد به میدان رفت و در طول فصل با شماره های مختلفی از ۱ تا ۱۴ برای تیمش به میدان رفت.

دانکن واتمور

دانکن واتمور بال هجومی تیم ساندرلند زمانی که در تلاش برای رسیدن به تیم اول این باشگاه بود، توانست در رشته اقتصاد مدرک خود را دریافت کند. او زمانی که در تیم گمنام آلترینکم بازی می کرد در دانشگاه شهر منچستر مشغول به تحصیل بود اما پس از انتقال به شمال شرق انگلستان، به دانشگاه نیوکاسل منتقل شد. واتمور در خصوص دوران تحصیلش می گوید:

این یک زندگی دانشجویی عادی نبود. من بسیاری از جلسات را از دست میدادم اما در زمانی که حضور داشتم از آنها لذت میبردم. شرایط سختی بود و شب ها به مطالعه مقالات مختلف مشغول بودم. به لحاظ کنترل کردن هر دو کار، شرایط سختی را پشت سر می گذاشتم اما سران ساندرلند و همچنین دانشگاه نیوکاسل رفتار فوق العاده ای با من داشتند که باعث شد بتوانم در هر دو زمینه فعالیت کنم.

شاکا هیسلپ

شاکا هیسلپ سنگربان اهل ترینیداد و توباگو که سابقه حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد یکی از ارکان اصلی تیم نیوکاسلِ تحت هدایت سربابی رابسون در اواخر دهه نود بود. وی همچنین سابقه بازی در تیم هایی نظیر ردینگ، وستهم، پورتسموث و اف سی دالاس را دارد. در دوران جوانی، هیسلپ توانست بورسیه تحصیلی دانشگاه هاوارد ایالات متحده آمریکا را بدست بیاورد و سرانجام در همان دانشگاه موفق شد مدرک مهندسی مکانیک را دریافت کند.

اسلاون بیلیچ

اسلاون بیلیچ مدافع ترسناک سال های گذشته و مربی باتجربه حال حاضر دنیای فوتبال، علاقه مندی های زیادی خارج از رشته ورزشی محبوبش دارد. او به عنوان گیتاریست در یکی از گروه های موسیقی راک حضور دارد و در جوانی هنگامی که از موفق شدنش در فوتبال مطمئن نبود، توانست مدرک رشته حقوق را دریافت کند. اسلاون بیلیچ پس از یک دوره حضور در کشور عربستان سعودی، امسال دوباره به انگلیس بازگشته و در لیگ دسته اول این کشور هدایت تیم وست برومویچ را بر عهده دارد.

دیوید وترال

دیوید وترال مدافع سابق تیم های لیدز یونایتد و بردفورد سیتی به نخستین بازیکنی در لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که توانست مدرک درجه یک تحصیلی را در سال ۱۹۹۲ دریافت کند. تا زمان پیوستن دانکن واتمور به او، وترال بیش از دو دهه تنها بازیکن دارای این عنوان بود. هنگامی که وترال در شفیلد ونزدی دوران فوتبالش را آغاز می‌کرد، او توانست مدرک مهندسی شیمی را از دانشگاه شفیلد دریافت کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل