نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دنی سبایوس: نمی‌خواهم فروخته شوم و قصد ماندن در تیم را دارم

ceba11

دنی سبایوس هافبک ملی پوش اسپانیا و تیم رئال مادرید خواهان این است که در تیمی باشد که در آن احساس اهمیت داشتن پیدا کند اما به نظر می‌رسد در شرایط کنونی برای خروج از سانتیاگو برنابئو در تابستان پیش رو برنامه ای ندارد.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه تاتنهام هاتسپر به این هافبک اسپانیایی شنیده می شود اما دنی سبایوس در مصاحبه اخیر خود صراحتا اعلام کرد دوست ندارد به تیم دیگری فروخته شود. سبایوس ۲۲ ساله که پتانسیل زیادی در مورد خروج او از پایتخت اسپانیا وجود دارد ممکن است آینده خود را در شمال لندن سپری کند جایی که اسپرز احتمال دارد به زودی یکی از ستارگان اصلی خود کریستین اریکسن را در مرکز خط میانی از دست بدهد. آرسنال، دیگر تیم شهر لندن نیز بارها علاقه خود را نسبت به ستاره سابق تیم رئال بتیس نشان داده است. دنی سبایوس جولای ۲۰۱۷ با قراردادی شش ساله از بتیس به رئال مادرید پیوست ولی از آن زمان تاکنون نتوانسته جایی در ترکیب اصلی کهکشانی ها برای خود پیدا کند. به نظر می رسد تنها شانسی که تیم های شمال لندن برای امضای قرارداد با او داشته باشند، قرارداد قرضی باشد.

صحبت های دنی سبایوس با مجله اوندا سرو در مورد آینده فوتبالش

دوست ندارم که توسط رئال مادرید به تیمی دیگر فروخته شوم. می‌خواهم از عملکردم لذت ببرم و احساس مهم بودن داشته باشم. در هر جایی که امکانش هست. حالا تجربه بیشتری نسبت به قبل دارم و بر این باورم که سال آینده، بهترین سال من خواهد بود. من فوتبال بازی می کنم تا از آن لذت ببرم. می خواهم به همه نشان دهم که واقعا چقدر خوب هستم. امسال بهترین فصل دوران فوتبالم نبود و می خواهم این تجربه بد را از ذهن همگان پاک کنم.

دنی سبایوس در ترکیب تیم ملی اسپانیا

دنی سبایوس در فصل گذشته تنها ۱۳ بار از ابتدا برای رئال مادرید به میدان رفت و فصل قبلتر از آن نیز فقط در ۴ بازی به او فرصت بازی به عنوان یار اصلی رسید. در مجموع سبایوس در طی دو سال حضور در جمع کهکشانی ها تنها ۵۶ بار به میدان رفته که در بیشتر از نیمی از این دیدار ها به عنوان یار ذخیره و در دقایق پایانی بازی به زمین رفته است. سبایوس در حال حاضر در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا خود را برای دیدار فینال مقابل تیم ملی آلمان در چهارچوب رقابت های یورو زیر ۲۱ سال آماده می کند. وی در مرحله گروهی عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و در دیدار های مقابل لهستان و ایتالیا میزبان موفق به گلزنی برای لاروخا شد. سبایوس در مورد اهمیت دیدار با ژرمن ها صحبت کرد.

مهم ترین چیزی که در حال حاضر وجود دارد این است که در فینال حضور داریم. این بازی تکرار فینال دو سال قبل است که آلمان در آن بازی ما را با تاکتیک استادانه شکست داد. حالا فرصت مناسبی برای گرفتن انتقام آن بازی را داریم. تیم حاضرمان جای زیادی برای پیشرفت دارد و هنوز به بالاترین سطح خودمان نرسیده ایم. امیدواریم که در دیدار نهایی بهترین نمایشمان را ارائه دهیم.

لازم به ذکر است با اتمام مسابقات جام ملت های اروپا زیر ۲۱ سال تعهدات ملی سبایوس به پایان می رسد و وی آزاد خواهد بود تا تمرکزش را بر روی حرفه باشگاهی خود بگذارد. در حال حاضر آینده مطمئنی برای او وجود ندارد و ممکن است به زودی خبرهای زیادی در مورد او بشنویم. رئال مادرید تاکنون با بازیکنانی همچون ادن هازارد و لوکا یوویچ قرارداد امضا کرده و خبرهایی در مورد علاقه باشگاه اسپانیایی به هافبک هایی نظیر پل پوگبا، کریستین اریکسن و دونی ون ده بیک به گوش می رسد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل