نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

خوان ماتا : به موفقیت منچستر یونایتد در فصل آینده بسیار امیدوارم

11 5

خوان ماتا بازیکن تیم منچستر یونایتد قرار داد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد و در همین راستا امیدوار است که امسال این تیم بتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند و صاحب جام شود و مجددا لیگ جزیره قرمز رنگ شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

امیدواری خوان ماتا به ماندن پوگبا و دخیا در منچستر یونایتد

این بازیکن که همراه چند تن دیگر در کشور سنگاپور برای کمپین تبلیغاتی آدیداس اعزام شدند و در آن جا به سر می برند مصاحبه ای را انجام داد و در خصوص آینده منچستر یونایتد، پل پوگبا و دیگر مسائل صحبت هایی را انجام داد.


در خصوص این بازیکن مختصری بدانید که او حاصل جوانان تیم رئال مادرید است و از سال ۲۰۰۳- ۲۰۰۶ در جوانان این تیم توپ می زد تا در سال ۲۰۰۶ به کاستیا تیم بی رئال مادرید پیوست و یک سال در آن جا به میدان رفت. حاصل تلاش او در طی یک سال ۳۹ بازی و زدن ۱۰ گل بوده است و در فصل بعدی تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. این وینگر ۳۱ ساله سال ۲۰۰۷ به والنسیا رفت و به مدت چهار سال در خدمت آنان بود. در ۱۲۹ بازی به میدان رفته ۳۳ گل به ثمر رساند و در سال ۲۰۱۱ چلسی را مشتری خود دید. او تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۱ از والنسیا جدا شود و به چلسی رفت.برای چلسی نیز ۳ فصل به میدان رفت و در ۸۲ بازی ۱۸ گل را به نام خود ثبت کرد. پس از آن از سال ۲۰۱۴ تاکنون با پیراهن منچستر یونایتد به میدان رفته است و به تازگی نیز قرار داد خود را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد. او آمار ۱۶۱ بازی و ۳۳ گل را در منچستر فعلا به نام خود ثبت کرده است. هم چنین این بازیکن اسپانیایی از سال ۲۰۰۴ به تیم های جوانان اسپانیا در رده های سنی مختلف دعوت شد تا در نهایت در سال ۲۰۰۹ به تیم اصلی اسپانیا پا به میدان گذاشت. او در آمار ۱۰ گل ملی از ۴۰ بازی را نیز در کارنامه ملی خود دارد.

خوان ماتا در ابتدا در خصوص پل پوگبا صحبت کرد که همراه او به سنگاپور اعزام شده بود. او در خصوص ماندن وی به خبرنگاران گفت:

همه ما پوگبا را دوست داریم. او علاوه بر این که بازیکن بسیار خوبی است بسیار انسان مهربان و شریفی است و انرژی خوب و مثبت زیادی را در صورت وجود به همه منتقل می کند. او همواره تلاش دارد همه را در کنار یک دیگر نگه دارد تا همه خوشحال باشند. من به شخصه دوست دارم او بماند و به آینده منچستر کمک کند زیرا تیم به وجود او نیازمند است. بیش از این نمی توانم در مورد او اظهار نظر کنم زیرا خودش و باشگاه در نهایت تصمیم ماندن یا جدایی وی را می گیرند و من فقط می توانم در مورد خودم با شما صحبت کنم. بهرحال هر اتفاقی که رقم بخورد امیدوارم او در منچستر بماند چون بازیکن بسیار خوبی است و توانایی بالایی را نیز دارد.

آیا منچستر یونایتد در فصل آتی موفق خواهد شد تا جامی را کسب کند؟

همان طور که می دانید منچستر پر افتخارترین تیم انگلیس است و ما باز هم دوست داریم تا به افتخارات این تیم بیافزایم. ما می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم و جام ‌های بزرگی را به دست آوریم. به نظرم این همان هدفی است که که تاریخ این باشگاه و طرفدارانش بیش از هر چیز لیاقت به دست آوردنش را دارند. می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم و بهتر از فصل گذشته باشیم زیرا روز به روز به مدعیان قهرمانی در انگلیس اضافه می شود پس ما باید سخت تر تلاش کنیم. اما یک بار دیگر باید بگویم از تمدید قراردادم و ماندن در اینجا خیلی خوشحالم چون هم بازیکنان خوبی در کنارم هستند و هم از وضعیت سر مربی و کادر فنی و همه هواداران رضایت کامل را دارم.

نظرتان در مورد تمدید قرار داد خوان ماتا تا سال 2021؟

از باشگاه های دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی ماندن در منچستر را به هر چیزی ترجیح می دهم زیرا بسیار از این جا بودن خوشحال هستم و حس بسیار خوبی است که برای منچستر به میدان بروی. دوست دارم بمانم تا بتوانم همراه با این تیم به آرزوهایم نظیر کسب جام دست پیدا کنم. دوست دارم روزی را ببینم که همراه دیگر بازیکنان جام قهرمانی را بالای سر می بری و با هواداران خوشحالی می کنیم. هواداران نیز به خاطر این همه سال حمایت اشان استحقاق پیروزی و کسب جام را دارند و امیدوار هستم بتوانیم امسال این کار را انجام دهیم. از این که در منچستر بازی می کنم به خودم افتخار می کنم و شرایط خوبی را دارم و از تمدید قراردادم بسیار خوشحال هستم و ساده بگویم رضایت کامل را در این جا حس می کنم.

نظرتان در خصوص تمدید قرار داد دیوید دخیا؟

داوید بهترین یا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا است و ما به او اطمینان کامل داریم. او یکی از دوستان نزدیک من است و به همین خاطر دوست دارم او در تیم بماند. از نظر حرفه‌ای ورزشی ، ماندن او به نفع تیم خواهد شد زیرا او با درخشش درون دروازه می تواند برای ما مفید واقع شود و امتیازهای زیادی را بتوانیم با سیو های او از این طریق کسب نماییم. اگر او بماند همان طور که در مورد پوگبا نیز گفتم بسیار خوشحال می شوم چون تیم به او نیاز دارد و برای او هم نمی توانم بیش از این اظهار نظر کنم ولی امیدوار هستم او هم بماند تا در کنار هم بتوانیم فصل آینده نتیجه درخشانی را کسب کنیم و به جام های آینده امیدوار باشیم.

نظرتان در خصوص هواداران منچستر یونایتد؟

هواداران همیشه ثابت کردند که حامی بزرگی برای ما هستند. آن ها همواره حمایت خودشان را به ما نشان دادند و صبوری کردند. امیدوارم امسال بتوانیم با کسب جام خوشحالی را به آن ها هدیه دهیم زیرا لایق بهترین ها هستند.

نظرتان در مورد میسون گرینوود ؟

ذهن میسون است که باعث می شود او توانایی‌ های زیادی را داشته باشد. او همواره سعی دارد که بهترین باشد و برای خواسته اش تلاش می کند تا به تیم اصلی راه پیدا کند. اعتماد به نفس زیاد او قطعا باعث پیشرفت اش خواهد شد و مطمئن هستم در خصوص آینده ای که به شما گفتم او نیز می تواند مثمر ثمر باشد و گل های زیادی را برای ما به ثبت برساند. به همین خاطر است که به آینده تیم امیدوار هستم چون به نظرم با بازیکنان فعلی و ماندن برخی بازیکن ها در فصل آینده می توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و به قهرمانی نزدیک شویم.

نظرتان در خصوص رفتن آندر هررا؟

او دوست بسیار خوبی برای من بوده و هست و از رفتن او به پاریس بسیار ناراحت شدم. ولی خب فوتبال همین است و اوضاع همیشه آن چیزی که شما می خواهید اتفاق نمی افتد. امیدوارم هر جا که هست موفق باشد و بتواند به عناوین مختلفی در راستای موفقیت اش دست پیدا کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل