نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مصاحبه خواندنی خوان لاپورتا ؛ از حضور مورینیو در بارسلونا تا ریاست پیکه

5467 1

خوان لاپورتا رئیس سابق بارسلونا پس از فصل ۰۸-۲۰۰۷ که بلوگرانا برابر رئال مادرید در لالیگا تحقیر شد، تصمیم به انقلاب بزرگ در تیم گرفت. او به پپ گواردیولا که در آن زمان مربی تیم دوم باشگاه بود اعتماد کرد و بارسا با وی وارد دورانی جدید شد. پیش از پپ، این مورینیو بود که شانس تصاحب نیمکت بارسا را در اختیار داشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

او دهه ۹۰ چند سال به عنوان مترجم و سپس کمک مربی برای بارسا کار می کرد و با فضای این باشگاه آشنایی کامل داشت. خوان لاپورتا در مصاحبه با شبکه رادیویی راک ۱ کاتالونیا و در مورد دلیل انتخاب پپ گواردیولا به جای مورینیو گفت:

به مورینیو فکر می کردیم ولی سبک مربیگری او با فلسفه باشگاه همخوانی زیادی نداشت. او البته که یک مربی بزرگ بود و از این حیث می توانست هدایت بارسا را بر عهده بگیرد ولی من ترجیح دادم روی گواردیولا حساب کنم. در این مورد نظر یوهان کرویف را جویا شدم و او به من گفت که پپ آمادگی کامل برای پذیرفتن این چالش بزرگ را دارد. پس از صحبت با کرویف بود که به قطعیت رسیدم و ماه فوریه موضوع را به فرانک رایکارد(مربی وقت) اطلاع دادم. تصمیم نهایی برای فصل بعد اتخاذ شده بود و رایکارد می دانست در انتهای فصل خواهد رفت. انتخاب پپ تصمیم دشواری نبود و البته قبل از هر کسی به رایکارد موضوع را اطلاع دادم. پس از اطمینان از همه چیز، قضیه را با هیئت مدیره مطرح کردم و نظر همه نیز مثبت بود.

نامزدی ریاست بارسا

یا برای انتخابات پیش رو کاندید می‌شوم؟ اگر ببینم کسی از نامزدها مرا قانع نمی‌کند، که اکنون این طور است، بله نامزد خواهم شد. اگر ببینم ریاست باشگاه و شرکت در انتخابات هنوز هم مرا هیجان زده می‌کند که در حال حاضر این طور است، قطعا ثبت نام خواهم کرد. در واقع از حالا در حال آماده سازی هستم تا اگر بنا به ثبت نام شد، مشکلی وجود نداشته باشد. کارهای تبلیغاتی و کمپینی را کلید زده‌ام. وقتی در باشگاه و متن کار نیستید، وقت آزاد بیشتری دارید تا به یک پروژه خوب چند ساله فکر کنید. بد نیست این دوره من پیروز شوم و دوره بعدی پیکه رئيس شود.

ریاست پیکه در آینده

آیا پیکه واقعا لیاقت ریاست بارسلونا را دارد؟ پیکه به هر آنچه بخواهد در بارسا می‌رسد چون خونش آبی و اناری است و بسیار هم فرد مجربی است. از طرفی او به لحاظ احساسی و عواطفی هم فرد بسیار باهوشی است. پیکه نشان داده که در زمینه تجارت، کاربلد است و شاید فقط نیاز دارد کمی تجربه مدیریتی کسب کند.

غیبت در مراسم گرامیداشت شش گانه

درست روز مراسم به من خبر دادند و احساس کردم به من بی احترامی شده است. البته مسائل خانوادگی نیز دخیل بود و بر خلاف میلم نتوانستم در نوکمپ حاضر باشم.

اعتقاد خوان لاپورتا به تمدید قرارداد مسی با بارسلونا


آینده لیونل مسی

معتقدم تا سال ها مسی را در بارسا خواهیم داشت. او به خوبی می داند که چگونه انرژی اش را برای سال های پیش رو ذخیره کند و بهترین عملکرد را داشته باشد. با لئو باید همیشه تمدید کرد. منظور من از لحاظ مالی است وگرنه از لحاظ ورزشی و انسانی، مسی خود را فراتر از هر قراردادی متعهد به بارسا می داند.

این در حالی است که پروژه تمدید قرارداد مسی کلید خورد. بارسا اخیرا رسما به خورخه مسی، پدر لئو اطلاع داده که مایل است قرارداد کاپیتانش را برای چند سال دیگر تمدید کند. قرارداد فعلی مسی تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. البته این قرارداد می‌تواند در پایان همین فصل به صورت یک طرفه از سوی مسی به هر مقصدی فسخ شود. ناگفته نماند که مسی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ترک بارسا ندارد و بند فوق فعال نخواهد شد. بارتومئو بارها علنا اعلام کرده که مایل است پیش از پایان دوران ریاستش، تکلیف تمدید قرارداد مسی را مشخص کند. گفتنی است مسی تاکنون ۸ قرارداد حرفه‌ای با بارسا امضا کرده و مذاکرات برای امضای نهمین قرارداد شروع شده است. البته برخی از این قراردادها صرفا برای بالا بردن بند آزادسازی قرارداد بوده است. مسی هر سال ایام کریسمس را در شهر محل تولدش روساریو می‌گذراند و احتمالا آن زمان با پدرش درباره آینده‌اش صحبت خواهد کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل