نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

خسوس وایخو: هدفم ماندن در رئال مادرید است

vallejo

خسوس وایخو مدافع جوان و اسپانیایی رئال مادرید با وجود مصدومیت های متعدد همچنان در صدد است خودش را به هواداران در سانتیاگو برنابئو ثابت کند.

خسوس وایخو ۲۲ ساله بر سخن خود مبنی بر داشتن آینده در باشگاه مصمم است و امیدوار است که پس از برطرف شدن مشکلات و مصدومیت های بسیار زیاد در ناحیه همسترینگ بتواند بر این مسائل پیروز شود. وایخو سال ۲۰۱۵ بود که از رئال ساراگوسا با برچسب ظهور کردن یکی از بهترین بازیکنان جوان اسپانیایی به رئال مادرید پیوست. در باشگاه زادگاهش ساراگوسا وایخو در نوجوانی به کاپیتانی این تیم رسید و دنبال کنندگان بازی هایش را با قابلیت های فنی بالا و قدرت بازیخوانی عالی از قلب دفاع تحت تاثیر قرار داد. مادرید در آن سال وایخو را به خود ساراگوسا قرض داد و بعد از آن این بازیکن به آینتراخت فرانکفورت پیوست. جایی که در آنجا علیرغم مشکلات بدنی، چشم های زیادی را به خود مشغول کرد. همین امر باعث شد که در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ این بازیکن به تیم اصلی رئال مادرید بپیوندد. در فصل کابوس واری که بر رئال مادرید گذشت وایخو تنها در ۵ بازی لالیگایی به میدان رفت که همه این بازی ها در ۳ ماهه آخر فصل بود. با این حال او نسبت به آینده خود در این تیم با خوشبینی نگاه می کند.

خسوس وایخو در این زمینه گفت:

با سرمربی تیم زین الدین زیدان درباره نقشه هایش برای فصل آینده صحبتی نکردم و تنها صحبت هایمان در مورد فصلی بود که برای تیم سپری شده است اما این برایم امری واضح است که می خواهم در تیم بمانم. قصدم ادامه دادن در تیم است. از حضور در این باشگاه خوشحال هستم و محبت هواداران و همچنین هم تیمی ها نسبت به خودم را حس می کنم. سرمربی نیز در بازی های اخیر با میدان دادن به من اعتماد به نفس داد. مشتاق شروع فصل جدید و کمک کردن به تیم هستم. فصل پیچیده ای را پشت سر گذاشتم. به خصوص در ابتدای فصل که بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادم. این آسان نیست اما باعث پیشرفتم خواهد شد. از روند پایان پذیرفتن فصل راضی هستم با توجه به اینکه توانستم چند بازی را به میدان بروم و خودم را دوباره در زمین پیدا کنم. به لحاظ تیمی باید پیشرفت کنیم و درس های زیادی از فصلی که سپری شد یاد بگیریم. کریس رونالدو بازیکن بزرگی بود که در تیم گل های زیادی به ثمر می رساند و در این فصل تا جایی که می شد در تلاش بودیم تا تیم تحت تاثیر جدایی او قرار نگیرد. سال بعد باید در همه زمینه ها عملکردمان را بهبود ببخشیم.

خسوس وایخو

لازم به ذکر است وایخو در حال حاضر در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ ساله های اسپانیا حضور دارد و خودش را برای رقابت های جام ملت های اروپا در این رده سنی آماده می کند. جایی که او امیدوار است تا با عملکردش باشگاه و سرمربی تیم را تحت تاثیر قرار دهد تا برای فصل بعد در برنامه های رئال مادرید حضور داشته باشد. لاروخا در گروه اول این رقابت ها با تیم های ایتالیا، لهستان و بلژیک همگروه است و بازی ها خود را از تاریخ ۲۶ خرداد ماه شروع می کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل