نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

خسوس وایخو مدافع تیم رئال مادرید با انتقالی قرضی به ولورهمپتون پیوست

jv3

خسوس وایخو مدافع اسپانیایی تیم رئال مادرید فصل آینده در انگلستان شاگرد نونو اسپریتو خواهد بود.

تیم ولورهمپتون انگلیس با امضای قراردادی قرضی و یک ساله توانست خسوس وایخو مدافع میانی کهکشانی ها را به خدمت بگیرد. وایخو اسپانیایی سال ۲۰۱۵ بود که از رئال ساراگوسا به مادرید پیوست و از آن زمان تاکنون بصورت قرضی در تیمهای مختلفی حضور داشته است. دوران حضور او در تیم اول رئال مادرید همواره با مشکلاتی برای این مدافع جوان همراه بود و در فصل گذشته تنها هفت مرتبه فرصت بازی به او رسید. خسوس وایخو در فصل ۲۰۱۶/۱۷ دورانی را در آلمان و تیم آینتراخت فرانکفورت گذراند و حالا فرصت حضور در لیگ برتر انگلیس تحت هدایت نونو اسپریتو را خواهد داشت. خسوس وایخو ۲۲ ساله بعد از رائول خیمنز و لیندر دندونکر به سومین خرید این فصل ولوز تبدیل شد.

خسوس وایخو خرید قرضی تیم ولورهمپتون

وایخو جوان گزینه‌های خط دفاع تیم اسپریتو را افزایش می‌دهد و برای داشتن جایگاهی ثابت در ولورهمپتون باید با بازیکنانی چون کاپیتان تیم، کانر کودی، ویلی بولی و رایان بنت بجنگد. ولوز فصل گذشته لیگ جزیره را در رتبه ششم به پایان رساند. آنها در ۳۸ مسابقه فصل، ۴۶ گل دریافت کردند که نسبت به دو تیم بالاترشان در جدول، منچستر یونایتد و آرسنال آمار بهتری بود. تیم ولورهمپتون همچنین امیدوار است تا به مرحله گروهی لیگ اروپا راه یابد. ولوز در بازی رفت مرحله مقدماتی برای راهیابی به لیگ اروپا، توانست حریف ایرلندی خود را با دو گل شکست دهد. خسوس وایخو چند روز دیگر در استادیوم حریف ایرلندی می‌تواند نخستین بازی اش را برای ولورهمپتون انجام دهد.

اوضاع برای ولورهمپتون در تابستان و مسابقات پیش فصل خوب پیش می‌رود. آنها در مسابقاتی جام آسیا که بین تیم‌های لیگ برتر برگزار میشد، توانستند با شکست دادن نیوکاسل و منچستر سیتی به قهرمانی برسند. بعد از برد چهار گله برابر نیوکاسل در نیمه نهایی، شاگردان اسپریتو در فینال برابر منچستر سیتی قدرتمند قرار گرفتند. در وقت های قانونی بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی ها با درخشش روی پاتریسیو سنگربان پرتغالی، ولوز تحت هدایت اسپریتو به برتری رسید. داوید سیلوا، ایلکای گوندوعان و لوکاس انمچا پنالتی های سیتی را در آن بازی هدر دادند.

ولورهمپتون کار خود را در فصل جدید لیگ برتر انگلیس با سفری خارج از خانه و دیدار مقابل لستر سیتی شروع خواهد کرد. در هفته دوم نیز ولورهمپتون در دیداری خانگی پذیرای منچستر یونایتد خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل