نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

۷ بازیکن با وجود محرومیت تیم چلسی از پنجره نقل و انتقالات، باید فروخته شوند

aaa 5

از زمانی که رومن آبراموویچ در سال ۲۰۰۳ مالکیت تیم چلسی را بر عهده گرفت تا به امروز، آبی ها همواره در نقل و انتقالات فعال بودند و با ۱۳ تغییر مربی از این منظر در لیگ برتر انگلستان، رکوردار بوده اند.

۷ بازیکن باید از تیم چلسی جدا شوند

با این حال، همه چیز در این تابستان تغییر کرد و به دلیل جذب بی رویه بازیکنان زیر ۱۸ سال، تیم چلسی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. با وجود اعتراض به این حکم، اما چلسی باید این فصل را بدون حضور ورودی جدیدی سپری کند. آن ها باید ۲۱ بازیکن را از لیست اصلی خودشان که در تیم و آکادمی حضور دارند، کنار بگذارند و ما در این مطلب به هفت بازیکنی می پردازیم که فرانک لمپارد با وجود این محرومیت باید آن ها را به فروش برساند.

دنی درینک واتر

درینک واتر ۲۹ ساله در آگوست ۲۰۱۷ در ازای ۳۵ میلیون پوند از لستر سیتی به تیم چلسی پیوست، اما از زمان ورود مائوریسیو ساری به آبی های لندن، جایی در برنامه‌های این مربی ایتالیایی نداشته و فرانک لمپارد کار دشواری برای تطبیق دادن او با تیم اصلی دارد و از این رو فروش این هافبکِ وسط انگلیسی، تصمیم عاقلانه تری به نظر می رسد. دنی درینک واتر که هفته ای ۱۰۰ هزار پوند حقوق می گیرد، در کنار هافبک هایی چون جورجینیو، انگولو کانته، راس بارکلی و روبن لفتوس چک شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی تیم چلسی دارد و خروج از تیم، می تواند برای این بازیکن هم تصمیم بهتری باشد.

داویده زاپاکوستا

آنتونیو کونته برای بازی گرفتن از زاپاکوستا به عنوان یک وینگ بگ در سیستم ۲-۵-۳ او را در سال ۲۰۱۷ به آبی های لندن آورد، اما این وینگ بگ راستِ ۲۷ ساله هرگز نتوانست جای ثابتی در ترکیب تیم چلسی پیدا کند و خیلی زود به نیمکت نشین سزار آزپلی کوئتا تبدیل شد. مدافع سابق تورینو در تیم ساری نیز زمان اندکی برای بازی کردن پیدا کرد و فصل گذشته تنها یک بار در ترکیب ثابت آبی ها در لیگ برتر حضور داشت. لمپارد با حضور دو مدافع جوانی که محصول آکادمی باشگاه هم هستند، یعنی ریس جیمز که فصل فوق العاده ای را در ویگان پشت سر گذاشت و فیکایو توموری که زیر نظر خود لمپارد در دربی بازی می کرد، احتمالا دیگر نیازی به داویده زاپاکوستایی که دوران حضورش در چلسی به سر آمده، ندارد و این مدافع نیز باید به فکر بازگشت به کشورش باشد.

میچی باتشوایی

باتشوایی، طی دو فصل حضورش در استمفورد بریج روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. او که در جولای ۲۰۱۶ و با انتقالی به ارزش ۳۵ میلیون پوند از مارسی به چلسی پیوست، پس از عملکردی ضعیف در این تیم به صورت قرضی در بورسیا دورتموند، والنسیا و کریستال پالاس بازی کرد و حالا امیدوار است تا نظر فرانک لمپارد را برای حضور در تیم اصلی جلب نماید.
البته که چلسی با حضور تامی آبراهام که برای اولین بار فرصت درخشش در تیم اصلی را پیدا کرده و در کنار آن ویلیان، پدرو، کالوم هادسون اودوی، اولویه ژیرو و صدالبته خرید جدید تیم کریستین پولیشیچ، احتمالا نیازی به باتشوایی نداشته باشد. باتشوایی در حال حاضر بدنسازی و تمرینات پیش فصل تیم چلسی در ژاپن را پشت سر می‌گذارد و خروج از این باشگاه پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، می‌تواند تصمیم درستی برای او باشد.

داوید لوییز

با این وجود که بهترین دوران بازی این مدافع ۳۲ ساله برزیلی در پیراهن چلسی رقم خورده، اما حالا زمان خروج او برای باز شدن جایی بیشتر برای جوانان در تیم فرارسیده است. کورت زوما پس از پشت سر گذاشتن فصلی موفق در گودیسون پارک، حالا در آستانه دائمی کردن قراردادش با اورتون قرار دارد، اما فرانک لمپارد خواهان بازگشت این مدافعِ وسط فرانسوی به تیم است. در صورت بازگشت زوما به چلسی، او احتمالا برای حضور در ترکیب اصلی تیم باید با آندریاس کریستنسن، آنتونیو رودیگر و فیکایو توموری رقابت کند و داوید لوییزی که به تازگی قراردادش با چلسی را برای دو سال دیگر تمدید کرده بود، قطعا بعد از جوانان تیم در اولویت قرار خواهد داشت.

بابا رحمان

به طرز شگفت انگیزی این مدافعِ ۲۵ ساله هنوز تحت مالکیت چلسی قرار دارد. بابا رحمان که در سال ۲۰۱۵ با ۱۴ میلیون یورو به جمع آبی ها پیوست، نتوانست دوران خوبی را در استمفورد بریج پشت سر بگذارد. او که در روزهای نخست پیوستنش به جمع آبی های لندنی، وظیفه مهمی را در تیم به عهده داشت، در نخستین حضورش، چلسی با نتیجه ۴-۰ مکابیِ تل آویو را در لیگ قهرمانان اروپا شکست داد.پس از تنها ۲۳ بازی در فصل فاجعه بار ۱۶-۲۰۱۵ چلسی زیر نظر ژوزه مورینیو و گاس هیدینک، رحمان در نهایت به شالکه قرض داده شد. او پس از دو فصل نا امید کننده در آلمان، در ژانویه به طور قرضی به ریمس پیوست و موفق شد عملکرد خوبی در این تیم به جا بگذارد؛ او ۱۱ بازی برای تیم فرانسوی انجام داد و در این تابستان به تیم ملی غنا برای حضور در جام ملت های آفریقا دعوت شد. حالا نیز مارسی می‌خواهد با پرداخت ۵ میلیون یورو، بابا رحمان ۲۵ ساله را به خدمت گیرد و چلسی نیز احتمالا با این انتقال موافقت خواهد کرد.

تیمو باکایوکو

تیمو باکایوکو پس از سپری کردن فصلی رویایی با موناکو، در سال ۲۰۱۷ و در ازای ۴۰ میلیون پوند به چلسی پیوست، اما از زمان انتقالش به استمفورد بریج، این بازیکن همواره در تلاش برای ثابت کردن خودش بوده است و فصل قبل نیز به طور قرضی در میلان حضور یافت. او فصل پر فراز و نشیبی را در ایتالیا پشت سر گذاشت و پس از شروعی نا امید کننده، خودش را با تیم تطبیق داد، اما درگیری اش با جنارو گتوزو همه چیز را برایش خراب کرد. حالا نیز با حضور روبن لفتوس چک، راس بارکلی، جورجینیو، متئو کواچیچ که قراردادش دائمی شده است و انگولو کانته‌ای که به بازگشت به پست مورد علاقه اش یعنی هافبک دفاعی علاقه مند است، احتمالا باکایوکو جایی در ترکیب اصلی تیم لمپارد نخواهد داشت.

مارکو فن خینکل

این را به یاد داشته باشید که مارکو فن خینکل از تابستان ۲۰۱۳ بازیکن چلسی محسوب می شود و پس از سپری کردن فصلی نا امید کننده در استمفورد بریج، طی این سال ها به صورت قرضی در میلان، استوک سیتی و آیندهوون بازی کرده و چندی پیش نیز با این تیم هلندی به قهرمانی اردیویسه هم رسیده است. ژوزه مورینیو وقتی فن خینکل را در سال ۲۰۱۳ به چلسی آورد، او را به استیون جرارد و فرانک لمپارد تشبیه کرده بود و در مصاحبه ای گفت:

او در به جا آوردن وظایف دفاعی و پوشش زمین فوق العاده است و از طرفی برای حضور در زمین حریف و گلزنی اشتیاق فراوانی دارد و در کنار همه این ها در هوا هم بسیار خوب عمل می‌کند.

هواداران چلسی اما در مدت زمان کوتاه حضور او در تیم، این ویژگی ها را ندیدند و حالا هم این هافبک ۲۶ ساله به کار شیرهای لندنی نخواهد آمد و او به احتمال فراوان به زودی قراردادش با آیندهوون را دائمی می کند تا فوتبالش را در زادگاهش، هلند ادامه دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل