نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

حمایت ریوالدو از زین الدین زیدان : او اوضاع را در مادرید بهتر خواهد کرد

25252525

وقتی رئال مادرید در تور پیش فصل خود موفق نشد نتایج خوبی بگیرد تمام امیدها به شروع  رسمی رقابت ها موکول شد جایی که هفته گذشته کهکشانی ها در خانه متوفق شدند و همین باعث شده تا تردیدها در مورد نتایج رئال مادرید در فصل جاری بیشتر شود. اما ریوالدو مدعی شد این تازه اول فصل است و در ادامه شرایط برای کهکشانی ها و زین الدین زیدان بهبود خواهد یافت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ریوالدو در همین رابطه به نشریه گلوبو گفت:

علی رغم امتیاز از دست دادن در هفته دوم، نمی دانم چرا باشگاه رئال مادرید و هواداران وحشت زده شده اند. تازه لالیگا شروع شده و بارسلونا نیز در اولین بازی خود مغلوب شد. این نوع تفکرات باید بعد از ۱۰ مسابقه، آنهم اگر شرایط بهتر نشد شکل گیرد. زین الدین زیدان می تواند تیم را به شرایط گذشته بازگرداند و به زودی اوضاع بهتر می شود. رئال مادرید برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می جنگد و من شک ندارم آنها قبل از پایان بازار نقل و انتقالات کار مهمی انجام خواهند داد.

به نظر می رسد پاری سن ژرمن در مورد انتقال وینیسیوس جونیور از رئال مادرید به فرانسه به عنوان بخشی از انتقال احتمالی نیمار مذاکره کرده، اما اگر من جای وینیسیوس بودم این پیشنهاد را قبول نمی کردم. وینیسیوس فصل گذشته خوب بازی کرد و نباید در مورد انتقالش عجله کند، زیرا او در بهترین شرایط ممکن برای درخشش در رئال مادرید است.

امیدواری ریوالدو به تکرار موفقیت زین الدین زیدان در برنابئو


این اولین بار نیست که ریوالدو از رقیب دیرینه اش حمایت می کند. پیش از این در سال ۲۰۱۵ و پس از شکست سنگین ۴-۰ رئال مادرید در ال کلاسیکو، ریوالدو ستاره برزیلی و سابق تیم بارسلونا در اینستاگرام خود نوشت:

به همه بازیکنان بارسلونا تبریک می گویم، یک نمایش فوتبالی را در مادرید دیدیم. رئال مادرید مربی جدیدی مانند زیدان دارد و به نظرم وقتش رسیده که به او فرصت هدایت رئال مادرید را بدهند، همانطور که بارسا به انریکه و گواردیولا این فرصت را داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل