نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سقوط تیم سپیدرود رشت به لیگ دسته اول ایران

4 1

هفته پایانی لیگ برتر ایران شب گذشته (پنجشنبه) برگزار شد که در نهایت تیم پرسپولیس تهران قهرمان مسابقات شد، اما این رقابت ها روی دیگری هم داشت. تیم سپیدرود رشت با شکست برابر استقلال تهران به لیگ دسته اول ایران سقوط کرد.

پایان تلاش رشتی ها؛ تیم سپیدرود به لیگ دسته اول ایران سقوط کرد

تیم سپیدرود رشت شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال تهران رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. در این دیدار ابتدا مهدی قادی در دقیقه ۶ برای آبی های پایتخت گلزنی کرد و مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۲ گل دوم را به ثمر رساند. استقلالی ها می توانستند در دقیقه ۴۳ گل سوم را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانند، اما کوروش ملکی دروازه بان سپیدرود موفق شد پنالتی وریا غفوری را دفع کند تا امید رشتی ها زنده بماند. شاگردان دست نشان در نیمه دوم فرصت های خوبی را از دست دادند، اما در نهایت مهرداد بایرامی در دقیقه ۹۲ یکی از گل های خورده را جبران کرد که تاثیری برای تیمش نداشت.

نفت مسجد سلیمان رقیب مستقیم تیم سپیدرود شب گذشته موفق شد ذوب آهن را شکست دهد و ۲۴ امتیازی شود تا در رده چهاردهم جدول قرار گیرند. اما شاگردان نادر دست نشان با شکست برابر استقلال ۲۰ امتیازی باقی ماندند و کار خود را در لیگ هجدهم در رده پانزدهم تمام کردند و همراه با استقلال خوزستان به لیگ دسته اول ایران سقوط کردند.

سپیدرود در لیگ هجدهم اسیر حواشی زیادی روی نیمکت و همچنین مدیریت باشگاه بود. این تیم در هفته های پایانی کمی از لجاظ مدیریتی سر و سامان گرفته بود که اگر این اتفاق زودتر رخ می داد ممکن بود رشتی ها به لیگ دسته اول ایران سقوط نکنند. اما در نهایت این باشگاه به دلیل مشکلاتی که گرفتارش بود نتوانست نتایجی خوبی را کسب کند و کار خود را سال بعد در دسته یک ادامه دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل