صفحه اصلی / عمومی / صعود تیم ذوب آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

صعود تیم ذوب آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

ad banner

در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن ایران در عراق به مصاف تیم الزورا رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا اصفهانی ها تنها نماینده ایران باشند که موفق عمل کرده اند.

کسب یک امتیاز از عراق و صعود تیم ذوب آهن ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

در بین باشگاه ایرانی، ذوب آهن اصفهان بهترین عملکرد را در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا داشت. اصفهانی ها در اولین دیدار خود مقابل الزورا در خانه به تساوی رسیدند. در دیدار دوم موفق شدند در بازی جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ النصر عربستان را شکست دهند. همچنین شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند رفت و برگشت، الوصل امارات را شکست دهند. شاگردان علیرضا منصوریان با کسب ۱۰ امتیاز فقط نیاز به یک تساوی داشتند تا صعودشان قطعی شود. تیم ذوب آهن در بازی پنجم موفق شد مقابل الزورا به تساوی ۲ بر ۲ برسد تا صعودش را قطعی کند. البته در پایان این دیدار اتفاقات تلخی رخ داد و بین هواداران عراقی و بازیکنان ذوب آهن درگیری رخ داد.

لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن ارسلان مطهری اوساگونا

حالا در این گروه ذوب آهن ۱۱ امتیازی است و النصر عربستان ۹ امتیازی است تا صعودشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود. حالا این دو تیم در بازی پایانی برای کسب صدرنشینی خواهند جنگید. نماینده ایران اگر در این دیدار شکست نخورد و بتواند حتی یک تساوی هم کسب کند، موفق می شود به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند.

پرسپولیس تهران و استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشتند و خیلی زود از دور رقابت ها حذف شدند، اما ذوب آهن که کمتر کسی فکر می کرد نتیجه بگیرد توانست به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی مسابقات حاضر شود. حالا باید دید نماینده ایران در بازی های حذفی چه عملکردی خواهند داشت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *