نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

حاشیه ای جدید برای تیم میلان ؛ درگیری دوباره گتوزو با باکایوکو !

mil2

در هفته ۳۵ ام لیگ سری آ ایتالیا تیم میلان در حالی به مصاف تیم بولونیا رفت که برای صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند. میلانی ها هم اکنون با ۵۹ امتیاز و فاصله کمی نسبت به تیم سوم و چهارم جدول در رتبه پنجم قرار گرفته اند. لازم به ذکر است تیم بولونیا با ۳۵ امتیاز در رتبه ۱۵ قرار دارد. در این بازی تیم میلان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم بولونیا را شکست دهد. این بازی در حضور ۵۱۴۷۲ هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو به قضاوت مارکو دی بلو انجام شد.گل های بازی را سوسو در دقیقه ۳۷ و فابیو بورینی در دقیقه ۶۷ برای میلانی ها و تک گل تیم بولونیا با پاس گل سانسوئه و ضربه نهایی ماتیا دسترو در دقیقه ۷۲ به ثمر رساندند.در این بازی که تیم میلان موقعیت های متعددی خلق کرد تیم بولونیا به خوبی دفاع کرد و برای فرار از شکست اشان رو به جلو بازی کردند و در نهایت گل اول خود را به ثمر رساندند.

شاگردان گتوزو که پیروزی را در دستور کار خود قرار داده بودند به این امر مهم دست پیدا کردند ولی این بازی حواشی زیادی را به دنبال داشت.د ردقیقه ۷۴ بازی بازیکن تیم بولونیا بر روی پاکتا بازیکن تیم میلان خطای شدیدی را کرد و پاکتا عکس العمل تندی را نشان داد و در حالی که یک کارت زرد داشت یک کارت دیگر گرفت و از بازی اخراج شد و بدین ترتیب میلان ده نفره شد. در دقایق پاپانی هم که بولونیا تلاش زیادی برای مساوی شدن انجام داد و تنش های زیادی پیش آمد بازیکن بولونیا نیکولا سانسوئه در دقایق پایانی اخراج شد.این بازی مصدومیت دو بازیکن میلان  بیلیا و چالهان اوعلو را نیز به همراه داشت.

روزهای سخت گتوزو در تیم میلان

از حواشی مهم این دیدار هنگامی رخ داد که بازیکن تیم میلان بیلیا در نیمه اول دچار مصدومیت شد و پس از آن که گتوزو تصمیم گرفت باکایوکو رو به زمین مسابقه بفرستد، این بازیکن به سرمربی این تیم فحاشی شدیدی کرد و از ورود به زمین ممانعت کرد که درگیری لفظی بین آن ها ایجاد شد و گتوزو مجبور شد بازیکن دیگری را جای بازیکن مصدوم به زمین مسابقه بفرستد. تیموئه باکایوکو که در سال ۲۰۱۷ در تیم چلسی بازی می کرد در سال ۲۰۱۸ به میلان آمد. مشکل این بازیکن از زمانی به جود آمد که هفته گذشته در هنگام شروع تمرین که گتوزو تاکید داشت، بازیکنان به موقع سر تمرین حاضر شوند این بازیکن دیر به تمرین رسید و کادر فنی و خود گتوزو برخورد جدی ای را با این بازیکن انجام دادند.

گتوزو در این خصوص گفت:

من گفتم که به دلیل سهمیه لیگ قهرمانان به موقع در سر تمرین حاضر شوید و او دیر آمد. هرکسی می تواند بی احترامی ایجاد کند ولی باید بعد از آن با هم رو در رو شویم و در آن خصوص صحبت کنیم.

بعد از بازی گتوزو که از این کار بسیار ناراحت شده بود با خبرنگار اسکای اسپورت مصاحبه کرد و گفت:

من روند عادی بازی را انجام دادم. از او خواستم آماده شود و او امتناع کرد و حرف های نا شایستی زد. ما همگی در برابر پیراهن تیم میلان و ارزش های آن مسئول هستیم.همپی باید به پیراهن این تیم احترام بگذاریم.مهم نیست چه شرایطی داریم. ما الان در برهه حساسی هستیم و می توانیم سهمیه لیگ قهرمان اروپا را با تلاش بیشتر کسب کنیم پس چرا این کار را نکنیم؟ می خواهم این مسئله ارو در رختکن حل کنم و رو در رو با او صحبت کنم. من باید برخورد جدی ای انجام دهم و در پایان فصل نتیجه بهتری از این قضایا بگیرم. فعلا در برهه حساسی هستیم. ما ۱۰ نفره نودیم بلکه ۷ نفره بازی کردیم. من در خارج از دوربین ها با این مسئله برخورد خواهم کرد. جا دارد از تماشاگرانمان که ۹۰ دقیقه به شدت ما را حمایت کردند و دست از حمایت بر نداشتند کمال تشکر را کنم و منتظریم که همین انرژی مثبت به تیم ما برسد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل