نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جورجو کیه لینی به دلیل جراحی زانو شش ماه از میادین دور خواهد بود

gc

جورجو کیه لینی ، کاپیتان تیم یوونتوس که هفته گذشته دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی زانو شده بود، به احتمال زیاد تا پایان ماه مارچ سال آینده میلادی قادر به بازی کردن برای بیانکونری نخواهد بود.

یوونتوس برای شش ماه آینده باید بدون کاپیتان خود، جورجو کیه لینی در رقابت ها شرکت کند. مدافع با تجربه و ۳۵ ساله یووه در جریان تمرینات روز جمعه تیمش دچار پارگی رباط صلیبی شد و بعد از انجام جراحی روی زانو او مشخص شد این بازیکن چندین ماه از میادین به دور خواهد بود. جورجو کیه لینی که در لیست بازیکنان تیم ملی ایتالیا برای بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ مقابل ارمنستان و فنلاند نیز حضور داشت، از این لیست خط خورد تا فرانچسکو آچربی مدافع مرکزی لاتزیو جانشین وی شود. کیه لینی به اتریش رفت تا جراحی روی زانوی راست آسیب دیده خود را انجام دهد. گزارش های رسیده حاکی از آن است که این بازیکن پیش از پایان این فصل فوتبال اروپا، به بازی های تیمش خواهد رسید.

بیانیه باشگاه یوونتوس در مورد مصدومیت جورجو کیه لینی

عمل جراحی جورجو کیه لینی به منظور بازسازی پارگی رباط صلیبی زانوی راست انجام گرفت. این عمل جراحی در کلینیک هاچروم واقع در شهر اینسبروک کشور اتریش زیر نظر پروفسور کریستین فینک و در حضور پزشک مخصوص باشگاه یوونتوس انجام گرفت و عملی موفقیت آمیز بود. انتظار می رود زمان ریکاوری و روند بهبودی کیه لینی حدود شش ماه باشد.

اگر همه چیز به خوبی پیش برود، به احتمال زیاد بازگشت کیه لینی را در ماه مارچ شاهد خواهیم بود،‌ جایی که یوونتوس در صورت پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت. مدافع ۳۵ ساله ایتالیایی از زمان پیوستن از رم به یوونتوس در سال ۲۰۰۵، تاکنون ۳۸۴ مرتبه در بازی های سری آ برای یوونتوس به میدان رفته است. قهرمان هشت دوره سری آ، زیر نظر مکس آلگری سرمربی سابق بیانکونری،‌ نقشی اساسی در خط دفاع تیمش داشت و فصل گذشته نیز علی رغم مشکلات عضلانی ۲۲ مرتبه برای یووه به میدان رفت.

لازم به ذکر است در جریان شروع رقابت های سری آ ایتالیا فصل ۲۰۱۹/۲۰ جورجو کیه لینی در ترکیب ثابت یووه قرار داشت و حتی گل پیروزی بخش تیمش را مقابل پارما به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد. ادامه مصدومیت او اما اجازه نداد تا برابر رقیب یعنی تیم ناپولی حضور پیدا کند. دیداری که سراسر هیجان بود و نهایتا با نتیجه ۴-۳ به نفع یووه به پایان رسید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل