نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جوایز بهترین های فوتبال اروپا در فصل ۲۰۱۸/۱۹ به برندگان اهدا شد

uefabest

ساعاتی پیش،‌ در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ ، جوایز بهترین های فصل قبل فوتبال اروپا به برندگان اهدا شد که بازیکنان تیم های لیورپول و بارسلونا توانستند جوایز فردی در بخش های مختلف را به خود اختصاص دهند.

ویرجیل فن دایک مدافع هلندی تیم لیورپول که با این تیم توانست قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در فصل گذشته بدست بیاورد،‌ بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فاتح جایزه بهترین بازیکن فصل فوتبال اروپا شد. در ادامه به بررسی بهترین های فوتبال اروپا در هر بخش می پردازیم.

مراسم اهدای جوایز برترین های فوتبال اروپا

بهترین دروازبان: آلیسون بکر

برای انتخاب بهترین دروازبان فصل ۲۰۱۸/۱۹،‌ نفراتی چون آلیسون بکر از لیورپول،‌ هوگو لوریس از تاتنهام و مارک آندره ترشتگن از بارسلونا نامزد دریافت جایزه بودند که در نهایت سنگربان برزیلی لیورپول بالاتر از دو نامزد دیگر توانست فاتح این جایزه شود. آلیسون در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته موفق شد شش بار دروازه اش را بسته نگه دارد که شامل دو بازی آخر او در تورنومنت ( پیروزی ۴-۰ مقابل بارسلونا و شکست دادن تاتنهام با نتیجه ۲-۰ در فینال ) هم می شد.

بهترین مدافع: ویرجیل فن دایک

برای انتخاب بهترین مدافع فصل ۲۰۱۸/۱۹، نفراتی چون ماتیاس دلیخت مدافع فصل گذشته آژاکس و حال حاضر یوونتوس، ترنت الکساندر آرنولد و ویرجیل فن دایک هر دو از لیورپول نامزد دریافت این جایزه بودند که فن دایک با غلبه بر دو همبازی خود در لیورپول و تیم ملی هلند، فاتح این عنوان شد. فن دایک در ۱۲ بازی فصل گذشته اروپایی به میدان رفت که در آن دیدارها خط دفاع لیورپول موفق شد پنج مرتبه کلین شیت کند. فن دایک همچنین آمار دو گل و دو پاس گل را از خود به جای گذاشت تا کمک شایانی به لیورپول برای فتح ششمین عنوان اروپایی خود کرده باشد.

بهترین هافبک: فرنکی دی یونگ

برای انتخاب بهترین هافبک فصل ۲۰۱۸/۱۹ فوتبال اروپا، نفراتی چون فرنکی دی یونگ هافبک فصل گذشته آژاکس و حال حاضر بارسلونا، کریستین اریکسن از تاتنهام و جوردن هندرسون از لیورپول نامزد دریافت این جایزه بود که در نهایت فرنکی دی یونگ به واسطه عملکرد درخشان فصل گذشته خود با پیراهن آژاکس آمستردام فاتح این عنوان شد. ملی پوش هلندی نقشی کلیدی در غلبه آژاکس بر تیم های بزرگ فوتبال اروپا نظیر رئال مادرید و یوونتوس ایفا کرد و از ارکان اصلی رسیدن تیمش برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. جایی که باشگاه هلندی بیش از دو دهه از رسیدن به آن ناکام بود. نمایش های درخشان او در ترکیب آژاکس باعث شد تا توجه باشگاه های بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود و بارسلونا در نهایت توانست این بازیکن ۲۲ ساله را با مبلغ ۶۵ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

بهترین مهاجم: لیونل مسی

برای انتخاب بهترین مهاجم فصل ۲۰۱۸/۱۹ فوتبال اروپا، نفراتی چون لیونل مسی از بارسلونا، کریستیانو رونالدو از یوونتوس و سادیو مانه از لیورپول نامزد دریافت جایزه بودند که در نهایت این عنوان به ستاره آرژانتینی بارسلونا رسید. لیونل مسی فصل گذشته ۱۰ بازی در رقابت های اروپایی انجام داد و موفق شد ۱۲ گل برای کاتالان ها به ثمر برساند. کاشته دیدنی او به لیورپول در بازی رفت مرحله نیمه نهایی بهترین گل مسابقات لقب گرفت.

بهترین بازیکن سال اروپا: ویرجیل فن دایک

برای انتخاب مرد سال فوتبال اروپا، نفراتی چون لیونل مسی،‌ کریستیانو رونالدو و ویرجیل فن دایک نامزد دریافت جایزه بودند که این عنوان در نهایت به فن دایک هلندی رسید. همانطور که بالاتر ذکر شد فن دایک تأثیر بسزایی در موفقیت قرمزها در رسیدن به قهرمانی اروپا ایفا کرد. علاوه بر این، پیشتر مدافع سابق سلتیک و ساوتهمپتون موفق شده بود جایزه بهترین فصل لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند. فن دایک همچنین با تیم ملی هلند در اوایل تابستان موفق شد در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا انگلستان را شکست دهد اما در فینال مغلوب پرتغال شد.

در این مراسم همچنین چهار جایزه دیگر اهدا شد. یکی از این جوایز به یکی از طرفداران تیم برنلی، اسکات کانلیف اهدا شد که تمامی دیدارهای خارج از خانه فصل گذشته برنلی را تماشا کرد و حدود ۵۴ هزار پوند به خیریه باشگاه اهدا کرد. باشگاه بروسیا دورتموند آلمان نیز به پاس فعالیت های انسان دوستانه و ضد نژادپرستانه خود و هوادارانش جایزه ای را از طرف یوفا دریافت کرد.

همچنین جایزه ویژه ای از سوی الکساندر سفرین، رئیس یوفا به اریک کانتونا اسطوره منچستر یونایتد به پاس قدردانی از دوران فوتبال او و کارهای خیریه این بازیکن فرانسوی اهدا شد. لوسی برونز،‌ بازیکن تیم زنان المپیک لیون نیز بعد از کسب سه گانه با این تیم، فاتح عنوان بهترین بازیکن زن سال اروپا شد. برونز برای کسب این جایزه، آدا هگربرگ و آماندین آنری همبازیان خود در لیون را شکست داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل