نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ (۱۵ شهریور ۹۸)

2020

رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ امشب پیگیری خواهد شد. در مهم ترین بازی های امشب آلمان در خانه میزبان هلند خواهد بود و سن مارینو در خانه به مصاف بلژیک می رود.

پیش بینی بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا ؛‌ آلمان – هلند

آلمان-هلند

در گروه C مقدماتی جام ملت های اروپا، ایرلند شمالی با پیروزی در ۴ دیدار خود، زنگ خطر را برای دو تیم مدعی هلند و آلمان به صدا در آورده است. در حال حاضر آلمان با ۳ پیروزی از ۳ دیدارش موقعیت مناسبی برای صعود به مرحله بعد رقابت ها را دارد اما هلند برای رسیدن به بالای جدول، تمام توان خود را برای کسب سه امتیاز در بازی امشب از خود نشان خواهد داد. دیدار رفت دو تیم که در کشور هلند برگزار شد با پیروزی ۳ بر ۲ آلمان ها به پایان رسید. آلمان به احتمال فراوان با ترکیب ۳-۳-۴ و حضور رویس، ورنر و گنابری در خط حمله آن، پای به میدان مسابقه خواهد گذاشت و از آن طرف هلند با سیستم ۱-۳-۲-۴ و حضور ممفیس دپای در نوک خط حمله به مصاف حرف خواهد رفت. حضور جاشوا کیمیش در مرکز خط میانه آلمان، عناصر دفاعی جوان تیم یواخیم لو را تکمیل خواهد کرد. زوله و کیمیش با ۲۴ سال و جاناتان تاه با ۲۳ سال سن جایگزین بازیکنان با تجربه ی سال های نه چندان دور ژرمن ها شده اند. در ترکیب هلند نیز بازیکنان مطرحی همچون فن دایک، ده لیخت و دی یونگ می توانند سرنوشت بازی را به سود نارنجی پوشان رقم بزنند. همچنین مارتین ده رون که در مسابقات لیگ ملت های اروپا عملکرد قابل قبولی از خود در خط هافبک از خود نشان داد، در ترکیب اصلی هلند قرار خواهد داشت.

نکات مربوط به بازی امشب :

1- آلمان در ۳۴ بازی اخیر خود در رقابت های اروپا موفق شده است ۲۷ بار به عنوان تیم برنده از میدان خارج شود.

2- در ۵ بازی اخیر هلند در رقابت های اروپایی بالاتر از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است

3- هلند در ۷ بازی گذشته خود در مسابقات اروپایی، ۵ بار پیروز میدان در هر دو نیمه و پایان بازی شده است.

4- در ۷ بازی اخیر این دو تیم در رقابت های مختلف، در ۶ بازی بیش از ۲.۵ گل شاهد بودیم.

5- هلند در ۴ دیدار اروپایی گذشته ی خود حداقل ۲ گل به ثمر رسانده و در مقابل آلمان در ۳ دیدار اخیرش حداقل دو گل وارد دروازه حریفان کرده است.

در دیگر دیدار های مهم امشب از سری مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا بلژیک در گروه I سن مارینو را پیش روی خواهد داشت. بلژیک با ۴ پیروزی در صدر جدول قرار این گروه و در مقابل سن مارینو با ۴ شکست در قعر جدول قرار دارد. به این ترتیب بعید است بلژیکی ها کار سختی برای کسب ۳ امتیاز بازی امشب داشته باشند. روسیه نیز که فقط در دیدار مقابل صدرنشین گروه یعنی بلژیک بازی را واگذار کرده است، میهمان اسکاتلند خواهد بود. در گروه E مقدماتی جام ملت های اروپا کرواسی میهمان اسلواکی خواهد بود. هر دو تیم با ۶ امتیاز در رده ی دوم و سوم گروه قرار دارند به این ترتیب این بازی می تواند از حساسیت بالایی برخوردار باشد و نتیجه این دیدار نقش مهمی در سرنوشت این گروه ایفا کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل