نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹؛ ساحل عاج ۱-۰ آفریقای جنوبی؛ برد نارنجی ها در اولین قدم

0142

در بازی های روز چهارم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، شب گذشته ۰۳ تیر ۹۸ در گروه D تیم های ساحل عاج و آفریقای جنوبی مقابل یکدیگر به میدان رفتند و تیم ساحل عاج موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ آفریقای جنوبی را مغلوب کند.
این بازی از ساعت ۱۹:۰۰ شب گذشته در استادیوم السلام مصر به قضاوت مصطفی غربال برگزار و تیم ساحل عاج توانست با تک گل جاناتان کودجیا در دقیقه ۶۴ آفریقای جنوبی را از پیش رو بردارد و با ۳ امتیاز از یک بازی برگزار شده به صورت مشترک با تیم مراکش که روز گذشته با یک گل نامیبیا را مغلوب کرد، در رده اول و دوم جدول گروه D بایستند و منتظر بازی های بعدی این گروه بماند.آفریقای جنوبی در این بازی بهتر از ساحل عاج به میدان رفت و بیشتر از ساحل عاج مالکیت توپ را در اختیار داشت. آن ها چند موقعیت خطرناک نیز ایجاد کردند که موفق به گلزنی نشدند. ساحل عاج نیز پس از به ثمر رساندن گل برای حفظ نتیجه این بازی مهم محتاطانه تر بازی کرد و اتفاق خاصی بر روی دروازه افریقای جنوبی ایجاد نکرد زیرا این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و این سه امتیاز برای ساحل عاج ارزشمند تلقی می شود. از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: لیبو موتیبا از آفریقای جنوبی و ژان سری، مکس گریدل و ویلفرد کنون از ساحل عاج صاحب کارت زرد شدند.

برد ساحل عاج در اولین بازی جام ملت های آفریقا


شرح گل تیم ملی ساحل عاج:
گل اول: مکس گریدل در دقیقه ۶۴ بازی جاناتان کودجیا را صاحب موقعیت کرد و او نیز این موقعیت را به گل تبدیل کرد و باعث پیروزی تیم اش در این بازی بسیار حساس شد.

بازی های بعدی در هفته دوم گروه Dبه شرح زیر است:
ساحل عاج- مراکش ۰۷ تیر ۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران
نامیبیا- آفریقای جنوبی ۰۸ تیر ۹۸ ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران

به نظر شما نتایج بازی های هفته دوم درگروه D جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای تیم های شرکت کننده رقم خواهد خورد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل