نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ مصر ۲-۰ جمهوری دموکراتیک کنگو

2222222

در بازی روز ششم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، شب گذشته ۰۵ تیر ۹۸ در هفته دوم بازی های گروه A تیم های مصر و جمهوری دموکراتیک کنگو مقابل یکدیگر به میدان رفتند و مصر موفق شد با برد ۲ بر ۰ جمهوری دموکراتیک کنگو را مغلوب کند و به تنهایی با شش امتیاز در صدر جدول گروه قرار گیرد.

 گلزنی محمد صلاح در بازی دوم جام ملت های آفریقا

این بازی از ساعت ۰۰:۳۰ شب گذشته در استادیوم  کاییرو مصر به قضاوت ویکتور گومز برگزار و مصر با نتیجه ۲ بر ۰ بر حریف خود چیره شد و با دو برد به کار خود در بازی دیشب پایان داد. برای تیم مصر در این بازی احمد المحمدی در دقیقه ۲۵ و محمد صلاح در دقیقه ۴۳ گلزنی کردند.

 سرمربی تیم مصر خاویر آگویره تیم خود را با ترکیب ۴-۲-۳-۱ و سرمربی جمهوری دموکراتیک کنگو فلورنته ایبنگ نیز یاران خود را با همان ترکیب ۴-۲-۳-۱ همانند تیم مصر به میدان مسابقه فرستادند و توپ و میدان به صورت مساوی برای هر دو تیم جا به جا می شد. کنگو چند موقعیت خوب را نیز در ابتدای بازی از دست داد و مصری ها بودند که از موقعیت های به دست آمده استفاده کردند و توانستند با استفاده از تجربه بیشتر خود این بر این تیم چیره شوند.

در دیگر بازی این گروه تیم های زیمبابوه و اوگاندا از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف هم رفتند که نتیجه آن بازی  ۱-۱ مساوی شد. بدین ترتیب تیم مصر با ۶ امتیاز از دو بازی برگزار شده صدرنشین و تیم های اوگاندا با ۴، زیمبابوه با ۱ و جمهوری دموکراتیک کنگو با ۰ امتیاز در رده های بعدی جای گرفتند تا منتظر بازی بعدی این گروه در چند روز آتی بمانند تا سر انجام تکلیف تیم های صعود کننده به دور بعد مشخص شود.

 گل های تیم ملی مصر به شرح زیر می باشد:

گل اول: در دقیقه ۲۵ احمد المحمدی با یک شوت توانست گل اول تیم اش را در حالی کنگو حمله می کرد به ثمر برساند.

گل دوم: در دقیقه ۴۳ نیز محمود حسن با پاس گلی که محمد صلاح داد گل تیم دوم مصر به ثمر رسید.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: مرول بوکادی، نگاندا موزینگا از جموهری دموکراتیک و محمد الننی، محمود علاالدین و علی غزل از مصر کارت زرد دریافت کردند.

بازی های بعدی در هفته سوم گروه A جام ملت های آفریقا به صورت همزمان به شرح زیر است:

اوگاندا-مصر :  ۰۹ تیر۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران ؛ در استادیوم کاییرو مصر

زیمبابوه- جمهوری دکوکراتیک کنگو : ۰۹ تیر ۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران ؛ در استادیوم جونه مصر

به نظر شما نتایج هفته سوم درگروه A جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای شرکت کنندگان رقم خواهد خورد؟ و در نهایت تکلیف صعود کنندگان به دور بعدی چه خواهد شد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل