نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹؛ مصر ۱-۰ زیمباوه؛ برد دشوار میزبان در بازی افتتاحیه

25252

در چارچوب رقابت های جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ تیم مصر و تیم زیمباوه در گروه A این رقابت ها و در اولین بازی و افتتاحیه این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که تیم مصر توانست با نتیجه ۱ بر ۰ زیمباوه را مغلوب کند.

سی ودومین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در حالی با بازی مصر میزبان مقابل زیمبابوه به پایان رسید که ۲۴ تیم در ۶ گروه ۴ تیمی یکی از جذاب‌ترین ادوار این مسابقات را رقم زده‌اند. در خصوص این دوره بازی ها و جذابیت های آن بدانید که برای ارزشمند بودن این جام دلایل زیادی وجود دارد؛ تیم‌های قدرتمند، بازیکنان بزرگی که در لیگ‌های اروپایی فصل تعیین‌کننده و بزرگی را پشت سر گذاشتند و البته تلاش‌های به ثمر نشسته میزبان برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها که بتوانند ثابت کنند که آن ها نیز در فوتبال صحبت هایی برای گفتن دارند. قاره سیاه در فصل گذشته فوتبال اروپا به حدی ستاره داشته که هر ۳ آقای مشترک لیگ برتر انگلیس ملیتی از این قاره دارند؛ صلاح از مصر، مانه از سنگال و اوبامیانگ از گابن. حذف عجیب گابن در دور انتخابی،فرصت درخشش در این جام را از اوبامیانگ گرفت و اما صلاح و مانه، رقابت جالبی برای سربلند کردن مصر و سنگال دارند. علاوه بر این ۲ تیم، نیجریه، ساحل‌عاج، مراکش، آفریقای‌جنوبی، مالی، غنا کامرون، تونس و الجزایر هم دیگر مدعیان هستند. ابتدا قرار بود کامرون میزبان جام باشد اما به دلیل به دلیل تاخیر در روند آماده‌سازی با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آفریقا، مصر به عنوان میزبان برگزیده شد. از دیگر تفاوت‌های این دوره می‌توان اشاره کرد که جام ملت‌های آفریقا همیشه در ماه‌های ژانویه و فوریه برگزار می‌شد اما این دوره از بازی‌ها در تابستان انجام می‌گیرد.

پیروزی مصر در اولین بازی جام ملت های آفریقا


این بازی که افتتاحیه جام ملت های آفریقا محسوب می شد ابتدا مراسم ویژه و با شکوهی که مصری ها برای این دیدار تدارک دیده بود با آتش بازی و برنامه های شاد و دیدنی و مفرح برگزار کردند که معرف فرهنگ و زندگی مردم مصر بود، برگزار شد و سپس دو تیم ملی مصر و زیمبابوه بازی افتتاحیه را برگزار کردند و تیم مصر در حضور ۹۰ دقیقه ستاره خود محمد صلاح توانست با یک پیروزی نه چندان مطمئن تیم زیمباوه را مغلوب کند. این بازی که ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران دیشب در استادیوم قاهره مصر به قضاوت علیام برگزار و تیم مصر توانست با پاس گل ایمان شرف و گل محمود حسن تره زگه در دقیقه ۴۱ این تیم را مغلوب کند و با ۳ امتیاز از یک بازی برگزار شده موقتا در صدر جدول بایستد .
شرح گل مصر: در دقیقه ۴۱ بازی ایمان شرف با یک پاس گل توانست محمود حسن را صاحبا موقعیت کند و او در نهایت توانست دروازه حریف را باز و گل اول این دیدار را به ثمر برساند.
این بازی یک کارت زرد داشت که تلنت چاوپیا در دقیقه ۸۸ از زیمباوه این گل را دریافت کرد. به نظر شما چه نتایجی در بازی بعدی گروه A این رقابت ها رقم خواهند خورد؟

بازی های بعدی گروه A به شرح زیر است:
مصر- جمهوری دموکراتیک کنگو ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران
اوگاندا- زیمباوه ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل