نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: کامرون ۲-۰ گینه بیسائو، صدرنشینی شیرهای رام نشدنی

04545654 1

در بازی روز پنجم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، شب گذشته ۰۴ تیر ۹۸ در هفته اول بازی های گروه F تیم های کامرون و گینه بیسائو  مقابل یکدیگر به میدان رفتند و کامرون موفق شد با برد ۲ بر ۰ گینه بیسائو را مغلوب کند و به تنهایی در صدر جدول گروه قرار گیرد.

پیروزی کامرونی ها در اولین قدم جام ملت های آفریقا

این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته در استادیوم  اسماعیلیا مصر به قضاوت نور الدین الجعفری برگزار و کامرون با نتیجه ۲ بر ۰ بر حریف خود چیره شد و با یک برد به کار خود در بازی اول پایان داد. برای تیم کامرون در این بازی یحیی بنانا در دقیقه ۶۶ و استفن بهوکن در دقیقه ۶۹ گلزنی کردند.

 سرمربی تیم کامرون کلارنس سیدورف تیم خود را با ترکیب ۴-۳-۳ و سرمربی گینه بیسائو باگیرو کانته نیز یاران خود را با همان ترکیب ۴-۳-۳ همانند تیم کامرون به میدان مسابقه فرستادند و توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم برنده قرار گرفته بود به صورتی که در پایان مسابقه مالکیت توپ شصت به چهل به نفع کامرون دیده می شد.

در دیگر بازی این گروه تیم های غنا و بنین به مصاف هم رفتند که نتیجه آن بازی  ۲-۲ مساوی شد که در خبر دیگری به صورت جداگانه به شرح آن پرداخته ایم. بدین ترتیب تیم کامرون با ۳ امتیاز از تک بازی برگزار شده صدرنشین و دو  تیم بنین و غنا نیز هر کدام با یک امتیاز در رده های دوم و سوم و تیم گینه بیسائو با شکست متحمل شده بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند تا منتظر بازی بعدی این گروه در چند روز آتی بمانند.

شرح گل های تیم ملی کامرون :

گل اول: در دقیقه ۶۶ کارل توتو اکامبی یحیی بنانا را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او نیز توانست گل اول تیم اش را به ثمر برساند.

گل دوم: در دقیقه ۶۹ بازی هم استفن بهوکن با یک شوت گل دوم را وارد دروازه کرد.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: رودینیلسون سیلوا از گینه نو و میشل ناگائدو و الیور بوماله از کامرون کارت زرد دریافت کردند.

بازی های بعدی در هفته دوم گروه F به شرح زیر است:

غنا-کامرون  ۰۸تیر ۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران ؛ در استادیوم اسماعیلیا مصر

بنین – گینه بیسائو  ۰۹ تیر ۹۸ ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران ؛ در استادیوم سوئز مصر

به نظر شما نتایج هفته دوم درگروه F جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای شرکت کنندگان رقم خواهد خورد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل