نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: غنا ۲-۲ بنین، تساوی ستارگان سیاه در اولین گام

546456 3

در بازی روز پنجم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، بامداد ۰۵ تیر ۹۸ در هفته اول بازی های گروه F تیم های غنا و بنین در مقابل هم صف آرایی کردند و تساوی ۲-۲ حاصل کار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش آن ها گردید.

نبرد غنا و بنین در جام ملت های آفریقا برنده نداشت

این بازی از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد در استادیوم  اسماعیلیا مصر به قضاوت یوسف اسمائیری برگزار و دو تیم با نتیجه مساوی و کسب یک امتیاز به کار خود در بازی اول پایان دادند. برای بنین در این بازی میخاییل پوته در دقایق ۲ و ۶۳ و برای غنا آندره آیو در دقیقه ۹ و جردن آیو در دقیقه ۴۲ گلزنی کردند.

سرمربی تیم غنا خامس وسی تیم خود را با ترکیب ۴-۲-۳-۱ و سرمربی بنین میشل دوسایر بنیز یاران خود را با ترکیب ۵-۴-۱ به میدان مسابقه فرستادند و بازی در اکثر دقایق بازی پایاپای دنبال می شد.

در دیگر بازی این گروه در جام ملت های آفریقا تیم های کامرون و گینه بیسائو به مصاف هم رفتند که نتیجه آن بازی ۲ بر ۰ به نفع کامرون  به پایان رسید که در خبر دیگری به صورت جداگانه به شرح آن پرداخته ایم. بدین ترتیب تیم کامرون با ۳ امتیاز از تک بازی برگزار شده صدرنشین و دو  تیم بنین و غنا نیز هر کدام با یک امتیاز در رده های دوم و سوم و تیم گینه بیسائو با شکست متحمل شده از کامرون بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند تا منتظر بازی بعدی این گروه در چند روز آتی بمانند.

شرح گل های تیم ملی بنین:

گل اول: در دقیقه ۲ سبایو سوکو به میخاییل پوته پاس داد و پوته در همان ابتدای بازی و یک گل زود هنگام دروازه غنا را گشود.

گل دوم: در دقیقه ۶۳ نیز بار دیگر میخاییل پوته توسط جودل پوسو صاحب موقعیت شد و آن را نیز تبدیل به گل کرد و ل دوم خودش و تیم اش را به ثمر رساند که این گل در حالی به ثمر رسید که بنین ۲-۱ از غنا عقب افتاده بود و با این گل کار به تساوی کشیده شد.

شرح گل های تیم ملی غنا:

گل اول: در دقیقه ۹ آندره آیو با یک شوت توانست گل زودهنگامی که تیم اش خورده بود را جبران نماید و دروازه بنین را گشود.

گل دوم: در دقیقه ۴۲ جردن آیو با پاس کاظم نوهو گل برتری غنا در آن زمان را به ثمر رساند و غنا ۲ بر ۱ از حریف پیش افتاد.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: جان نویه و کاظم نوهو از غنا و سسی دالمیدا و استیو مونیه از بنین از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

بازی های بعدی در هفته دوم گروه F به شرح زیر است:

غنا-کامرون  ۰۸تیر ۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران ؛ در استادیوم اسماعیلیا مصر

بنین – گینه بیسائو  ۰۹ تیر ۹۸ ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران ؛ در استادیوم سوئز مصر

به نظر شما نتایج هفته دوم درگروه F جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای شرکت کنندگان رقم خواهد خورد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل