نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بازی ژاپن و ترکمنستان

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

دیدار تیم های ژاپن و ترکمنستان در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

روز چهارشنبه ۱۹ دی در چارچوب جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از گروه (F) این رقابت‌ها و بازی‌های دور اول، دو تیم ژاپن – دارنده بیشترین تعداد قهرمانی در جام ملت های آسیا – و تیم ملی فوتبال ترکمنستان برابر هم قرار خواهند گرفت. این مسابقه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی برگزار می‌شود. به نظر خیلی از کارشناسان ژاپن مدعی اول جام است و ترکمنستان هم ازجمله تیم‌هایی است که به لطف افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده به ۲۴ تیم، توانسته است جواز حضور در این دوره از بازی‌ها را کسب کند. این دو نکته مواردی است که توسط افرادی که پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا را انجام می‌دهند، باید در نظر گرفته شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در گروه F این بازی‌ها علاوه بر ژاپن و ترکمنستان تیم‌های عمان و ازبکستان هم حضور دارند که با توجه به سوابق تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی، باید گفت ژاپن و ازبکستان بیشترین شانس صعود از گروه را دارند. ژاپن با ۴ عنوان قهرمانی بیشترین تعداد قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد (اطلاعات بیشتر در اینجا) و در تورنمنت امسال هم مدعی اصلی قهرمانی است. همچنین عملکرد آن‌ها در جام جهانی روسیه به‌عنوان تنها تیم آسیایی که از گروهش صعود کرد (اطلاعات بیشتر)، نشان‌دهنده کیفیت بالای این تیم است. تیم ازبکستان هم با سابقه عنوان چهارمی در جام ملت‌های ۲۰۱۱ دیگر مدعی این گروه است. از جهت دیگر ترکمنستان هم تلاش دارد که با کنار زدن عمان بتواند به‌عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر گروه‌ها جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد. البته اگر عمان برابر ازبکستان عملکردی مثبت داشته باشد این تیم می‌تواند پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا در این گروه را به چالشی جذاب بدل کند.

ژاپن با بیشترین تدارکات مهیای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

برگزاری پنج دیدار تدارکاتی توسط ژاپن و فقط یک بازی دوستانه توسط ترکمنستان قبل از شروع این رقابت‌ها نکته‌ای است که علاقه‌مندان به پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا حتماً برای سنجش میزان آمادگی تیم‌ها در تورنمنت، باید در نظر بگیرند.

شاگردان هاجیمه موری­یاسو در تیم ژاپن برای آمادگی جهت این رقابت‌ها از چهار ماه قبل چندین دیدار تدارکاتی برگزار کرده‌اند. بردن کاستاریکا و پاناما با نتیجه مشابه سه بر صفر، شکست دادن اروگوئه با نتیجه چهار بر سه، مساوی یک – یک مقابل ونزوئلا و برد ۴ بر صفر مقابل قرقیزستان نتایج این تیم در بازی‌های دوستانه است. سامورایی‌ها یکی از تیم‌هایی هستند که با حداکثر میزان آمادگی پا به این بازی‌ها می‌گذارند. شاگردان یاژولی هوجاگلدیف در تیم ترکمنستان نیز فقط یک بازی تدارکاتی برابر افغانستان برگزار کرده‌اند که در آن بازی با نتیجه دو – دو متوقف شده‌اند.

به گزارش وب­سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مربی تیم ترکمنستان در کنفرانس مطبوعاتی از انگیزه خود و تیمش برای متوقف کردن سامورایی‌ها به‌عنوان دارنده بیشترین تعداد قهرمانی در جام ملت های آسیا، گفته است و مربی ژاپن هم اظهار داشته است تیمش ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد و برای قهرمانی تلاش خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل