نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : نبرد دو تیم مدعی استرالیا و ازبکستان

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

روز دوشنبه ۱ بهمن در چارچوب جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ و از مرحله یک هشتم جام ملتهای آسیا دو تیم استرالیا و ازبکستان برابر هم قرار خواهند گرفت. به گزارش وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقه از ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت‌تهران و ساعت ۱۸ به‌وقت امارات متحده عربی در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین برگزار خواهد شد. بازیکنان تیم استرالیا در بازی اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا مغلوب اردن شدند و همین نتیجه باعث شد که درنهایت در گروه خود به رتبه دوم برسند. کسب این رده باعث شد تا آن‌ها در مرحله یک هشتم جام ملتهای آسیا در برابر تیم قدرتمند ازبکستان قرار بگیرند تا شاهد یکی از دیدارهای حساس این بازی‌ها باشیم. مدعی بودن دو تیم در جام ملت های آسیا نکته‌ای است که علاقه‌مندان به پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ باید آن را در نظر بگیرند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

کار سخت مدافع عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

بازیکنان تیم استرالیا در مرحله گروهی به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی، کار خود را با باخت یک بر صفر مقابل اردن آغاز کردند! (این دیدار) کانگوروها که کارشان برای صعود از گروه (B) این بازی‌ها سخت شده بود. توانستند در دیدار دوم فلسطین را با سه گل مغلوب کنند و در مسابقه آخر نیز در دیداری سخت و حساس با گل وقت‌های تلف‌شده، سه بر دو سوریه را از پیش رو برداشتند (این بازی) تا با ۶ امتیاز و بعد از اردن ۷ امتیازی به مرحله یک هشتم جام ملتهای آسیا صعود کنند.

شاگردان هکتور کوپر در تیم ازبکستان نیز در گروه (F) این رقابت‌ها در اولین بازی دو بر یک عمان را مغلوب کردند و سپس در دیدار دوم با چهار گل ترکمنستان را شکست دادند. این تیم در بازی آخر خود مقابل ژاپن دو بر یک شکست خورد (این مسابقه) تا بعد از این تیم ۹ امتیازی با ۶ امتیاز به دور بعد جام ملت های آسیا راه یابد. روند نتیجه‌گیری این دو تیم در دور گروهی برای افرادی که پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را انجام می‌دهند حائز اهمیت است.

از بین بازیکنان تیم استرالیا که در این مسابقه می‌توانند تاثیرگذار باشند باید به ایور مبیل با ۲ گل زده اشاره کرد. تام راگیچ با یک گل و دو پاس گل و کریس ایکانمیدیس با ۴ پاس گل دیگر مهره‌های موثر برای تیم گراهام آرنولد هستند. ایکانمیدیس به همراه اکرم عفیف از قطر در صدر جدول بهترین پاسور گل این جام قرار دارد. برای تیم ازبکستان نیز الدور شومورودوف با ۴ گل زده عملکرد درخشانی داشته است. این بازیکن بعد از معز علی مهاجم قطری که ۷ گل زده است، در رده دوم جدول آقای گل‌های این تورنمنت ایستاده است.

جلال‌الدین ماشاریپوف نیز با یک گل و یک پاس گل دیگر مهره‌ی مهم ازبک‌ها است. بررسی و در نظر گرفتن عملکرد این ستاره‌ها در ترکیب هر دو تیم برای کسانی که می‌خواهند در پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹، شرط‌بندی منطقی‌تری داشته باشند بسیار مهم است.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل