نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹:‌ پیش بازی فینال؛ ژاپن و قطر

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

روز جمعه ۱۲ بهمن مسابقه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ بین تیم ملی فوتبال ژاپن و تیم ملی قطر برگزار خواهد شد. به گزارش وب‌سایت رسمی ای اف سی این دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی شهر ابوظبی و با قضاوت روشن ایرماتوف مقابل هم قرار خواهند گرفت. همچنین نکته‌ای که باید مدنظر افرادی که پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را انجام می‌دهند قرار بگیرد، این است که هیچ‌یک از دو تیم مصدوم یا محرومی برای این مسابقه نخواهند داشت.

پیش‌بینی فینال جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در سایت بتکارت

تیم ملی فوتبال ژاپن به‌عنوان پرافتخارترین تیم ملی آسیا در حالی پا به فینال جام ملت های آسیا می‌گذارد که هر چهار بار قبلی که به دیدار پایانی رسیده، موفق شده است که عنوان قهرمانی را کسب کند. سامورایی‌ها در چهار فینال گذشته خود فقط یک گل دریافت کرده‌اند. آن‌ها اولین بار در سال ۱۹۹۲ در هیروشیما یک بر صفر عربستان را بردند و قهرمان شدند. سال ۲۰۰۰ در بیروت دوباره با همین نتیجه عربستان را مغلوب کردند، سال ۲۰۰۴ در پکن سه بر یک چین را شکست دادند تا اولین و آخرین گل خورده آن‌ها در فینال جام ملت های آسیا ثبت شود. سال ۲۰۱۱ در دوحه هم آن‌ها در وقت‌های اضافه با یک گل استرالیا را بردند تا تبدیل به پرافتخارترین تیم ملی آسیا شوند. (اطلاعات تکمیلی از صفر تا صد جام ملت‌های آسیا) با توجه به این آمار درخشان، مهاجمان قطر مقابل خط دفاعی ژاپنی‌ها کار سختی خواهند داشت. این آمار برای افرادی که پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را هم انجام می‌دهند، حائز اهمیت خواهد بود.

یویا اوساکو

در طرف مقابل تیم ملی فوتبال قطر اولین بار است که به جمع چهار تیم پایانی و همچنین به فینال جام ملت های آسیا می‌رسد و باید دید آن‌ها موفق می‌شوند رکورد شکست‌ناپذیری سامورایی‌ها در دیدار نهایی این مسابقات را بشکنند یا نه!

یویا اوساکو خطرناک‌تر از معز علی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

شاگردان هاجیمه موری‌یاسو در تیم ملی فوتبال ژاپن در این مسابقات هر شش مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. آن‌ها تاکنون ۱۱ گل به ثمر رسانده‌اند و ۳ گل هم دریافت کرده‌اند. برد سه بر صفر مقابل ایران در مرحله نیمه‌نهایی هم آخرین نتیجه سامورایی‌ها بوده است. (این مسابقه) یویا اوساکو مهاجم این تیم در دیدار اول مقابل ترکمنستان دو گل به ثمر رساند. این بازیکن از بازی دوم به دلیل مصدومیت از ترکیب ژاپن حذف شده بود تا مسابقه نیمه‌نهایی مقابل ایران که با بازگشتش به ترکیب موفق شد دوباره برای تیمش دو گل به ثمر برساند. با توجه به این عملکرد اوساکو در این جام هر ۵۳ دقیقه موفق شده است یک گل به ثمر برساند؛ اما معز علی مهاجم قطر و آقای گل مسابقات با ۸ گل زده، با توجه به حضور در تمامی شش بازی قطر هر ۶۶ دقیقه یک بار موفق شده است دروازه رقبا را فرو بریزد.

معز علی آقای گل جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

شاگردان فلیکس سانچز در تیم قطر هم تاکنون با ۱۶ گل زده و بدون گل خورده، پیش آمده‌اند و همین نکته کار را برای پرافتخارترین تیم ملی آسیا سخت خواهد کرد. این عملکرد باید موردتوجه علاقه‌مندان پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نیز قرار بگیرد.

پیش‌بینی فینال جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل