نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت‌های آسیا ؛ پیش بازی دو تیم کره جنوبی-چین

جام ملت‌های آسیا

پیش بازی کره جنوبی-چین؛ نبردِ شرقی برای صدرنشینی

از دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، در گروه سوم، کره جنوبی و چین به مصاف هم می‌روند. این دیدار، فردا چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۱۷:۰۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه آل نهیان برگزار خواهد شد. هر دو تیم با کسب پیروزی در دو بازی اول، شش امتیازی هستند. در حالی که صعود هر دو تیم قطعی شده، آنها برای صدرنشینی در گروه مبارزه می‌کنند. برای پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

کره جنوبی: جانِ تازه با سون هیونگ مین

تیم کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ با پیروزی مقابل آلمان، دنیا را غافلگیر کرد و از آن زمان تاکنون، شکست نخورده است. قهرمان دو دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، دو بازی اولش را برده و ۶ امتیازی است اما چینی‌ها از نظر تفاضل گل در جایگاه بهتری هستند. پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی فشار زیادی را حس می‌کند زیرا تیمش به عنوان یکی از مدعیان اصلی جام به حساب می آید اما در دو بازی اول، آنها چندان مطابق انتظار ظاهر نشدند. بنتو امیدوار است با سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام که به تازگی به تیم کره جنوبی ملحق شده، بتواند بهتر از قبل کار کند. با وجود آنکه آنها در خط حمله چندان زهردار نشان نداده‌اند، اما دو کلین شیت در دو بازی به دست آورده‌اند و خط دفاعی مستحکمی نیز در اختیار دارند.

چین: آنها باید بیشتر از دروازه خود مراقبت کنند

با نتایج خوبی که تیم چین در دو دیدار ابتدایی به دست آورده، حالا مارچلو لیپی رویاهای زیادی را در سر می‌پروراند. پیروزی آنها مقابل فیلیپن بسیار راحت بود و در آن بازی چین به وضوح، مالکیت و شوت‌های در چارچوب بیشتری داشت. شاگردان لیپی در آن بازی ۰-۳ پیروز شدند و در دیگر بازی خود، ۱-۲ قرقیزستان را شکست دادند. چین در خلق موقعیت، تواناتر از کره جنوبی نشان می‌دهد اما در خط دفاعی، ثبات و استحکام لازم را نشان نداده است. دیدار مقابل کره جنوبی می‌تواند عیار واقعی شاگردان لیپی را به نمایش بگذارد.

مصاف‌های رو در رو:

در ۵ دیدار اخیر دو تیم، کره جنوبی ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست به دست آورده است. از ۵ بازی اخیر دو تیم، در ۳ دیدار کمتر از ۲.۵ گل ثبت شده است. چین دو بازی است که مقابل حریف صاحب‌نام خود شکست نخورده است. کره جنوبی در مجموع ۳۰ بار مقابل چین به میدان رفته و آمار آنها، ۱۷ پیروزی، ۱۱ تساوی و تنها ۲ شکست بوده است. در بازی‌های رو در رو، کره جنوبی در مجموع ۴۱ گل به ثمر رسانده و ۲۲ گل دریافت کرده است.

نکاتی برای پیش‌بینی بازی:

هر دو تیم در فرم بسیار خوبی قرار دارند. بنابراین پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا در این بازی اصلا آسان نیست. با این حال، کره جنوبی تجربه بسیار بهتری در بازی‌های جام ملت‌های آسیا دارد و در دو بازی اول، دو کلین شیت به دست آورده است. بنابراین می‌توان گفت شانس آنها برای پیروزی بیشتر است. تیم چین در دو بازی اول خود ۵  گل به ثمر رسانده اما مقابل قرقیزستان موفق به ثبت کلین شیت نشدند. دیدن یک بازی پرگل، دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل