نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پاری سن ژرمن-نانت؛ رسیدن به فینال جام حذفی فرانسه هدف اصلی توماس توخل

paris saint germain nantes

در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه، تیم‎های پاری سن ژرمن و نانت از ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه ۱۴ فروردین مصادف با ۳ آوریل ۲۰۱۹ در استادیوم پارک ده پرنس با قضاوت فرانسیوس له تیسیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پیش بینی فوتبال در جام‌های حذفی کار آسانی نیست. باشگاه نانت امیدی در لیگ ۱ فرانسه به کسب چیزی ندارد و تنها هدف آن‌ها در فصل جاری همین جام حذفی است. بنابراین با قدرت مقابل حریف قدر خود ظاهر خواهند شد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پاری سن ژرمن؛ کار نه چندان سخت میزبان در جام حذفی فرانسه

پاری سن ژرمن در فصل جاری عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم در لیگ ۱ فرانسه از ۲۹ مسابقه خود ۲۶ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست داشته و با ۸۰ امتیاز صدرنشین قاطع سطح اول فوتبال فرانسه است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه پاری سن ژرمن به مانند دیگر تیم‎های لیگ ۱ از حضور در دورهای ابتدایی جام حذفی فرانسه معاف بود. اولین دیدار آن‌ها در این رقابت‎ها مقابل پونتیوی بود که با حساب ۴ به ۰ برنده شدند. سپس این تیم میزبان استراسبورگ بود که با نتیجه ۲ به ۰ پیروز شد. در دور بعدی پاری سن ژرمن ویله فرنچ بیژولایز را با ۳ گل شکست دادند. در یک چهارم نهایی شاگردان توخل به مصاف دیژون رفتند که با نتیجه ۳ به ۰ پیروز شدند و حال در نیمه نهایی باید به مصاف نانت بروند. توماس توخل برای این دیدار نیمار، ادینسون کاوانی، یولیان دراکسلر و آدریان ربیو را در اختیار نخواهد داشت.

باشگاه پاری سن ژرمن در ۲۹ دیدار اخیر خود در جام حذفی، ۲۸ پیروزی کسب کرده که در پیش بینی فوتبال خیلی سخت بتوان پنداشت میزبان پیروز این دیدار خانگی نشود. پاری سن ژرمن همچنین در ۱۱ دیدار اخیر خود مقابل نانت در تمامی رقابت‌ها ۹ کلین‌شیت داشته است که نشان می‌دهد باشگاه متمول فرانسوی سخت گل دریافت می‌‎کند.

نانت؛ ماموریت غیرممکن پیش روی وحید هلیلودزیچ

باشگاه نانت در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد خیلی خوبی ارائه نکرده است. این تیم از ۲۹ دیدار خود ۸ پیروزی، ۷ تساوی و ۱۴ شکست کسب کرده و با ۳۱ امتیاز جایگاه پانزدهم لوشامپیونه را تصاحب کرده است.

به گزارش وبسایت گل، باشگاه نانت در اولین مسابقه خود در جام حذفی فرانسه با نتیجه ۴ به ۰ شاتیرو را مغلوب کرد. این تیم سپس با نتیجه ۱ به ۰ مقابل انتینته در خانه حریف پیروز شد. شاگردان هلیلودزیچ در دور بعدی با نتیجه ۲ به ۰ تولوز را شکست دادند و در یک چهارم نهایی نیز به مصاف ویتره در خانه حریف رفتند که با نتیجه ۲ به ۰ پیروز شدند تا راهی نیمه نهایی شوند.

باشگاه نانت در لیگ ۱ فرانسه امیدی به کسب چیزی ندارد و تنها هدف آن‎ها در فصل جاری همین جام حذفی است. نانت در ۲ هفته اخیر در لیگ ۱ شکست خورده است. در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت که پاری سن ژرمن از نظر آمار و ارقام شانس بیشتری برای پیروزی مقابل نانت دارد. در واقع نانت در ۱۶ دیدار اخیر خود مقابل پاری سن ژرمن در تمامی رقابت‌ها شکست خورده است.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل