نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فوتبال جام حذفی اسپانیا ؛ دیدار تیم های اتلتیکو مادرید- خیرونا

جام حذفی اسپانیا

فوتبال جام حذفی اسپانیا ؛ پیش‌بینی بازی اتلتیکو مادرید- خیرونا

در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) از ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه تیم فوتبال اتلتیکو مادرید میزبان تیم فوتبال خیرونا خواهد بود. پیش‌بینی بازی اتلتیکو مادرید- خیرونا باتوجه به نتیجه تساوی بازی رفت یکی از مهیج‌ترین پیش‌بینی‌های روز برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال خواهد بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در بازی دور رفت با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافتند تا کار صعود به مرحله بعد به بازی برگشت بکشد. تیم فوتبال اتلتیکومادرید در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که برای رسیدن به این مرحله در مرحله یک‌شانزدهم نهایی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر صفر مقابل تیم فوتبال سنت آندره به برتری رسید. خیرونا نیز برای رسیدن به این مرحله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۳ تیم فوتبال آلاوز را از پیش رو برداشته است. تیم فوتبال اتلتیکومادرید در رقابت‌های فصل پیش جام حذفی در مرحله یک‌چهارم نهایی در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم فوتبال سویا با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد تا از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

پیش‌بینی مسابقات فوتبال در سایت بتکارت

دو تیم در چهار تقابل قبلی خود مقابل همدیگر به ۴ تساوی دست یافتند.

اتلتیکو مادرید؛ پایان طلسم تساوی‌های چهارگانه؟

تیم فوتبال اتلتیکومادرید در چندین سال گذشته تبدیل به یکی از قدرت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا شده است. اتلتیکو با ۱۰ قهرمانی و ۹ نایب قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا بعد از تیم‌های بارسلونا، اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید چهارمین تیم پر‌افتخار این رقابت‌ها محسوب می‌شود. آخرین قهرمانی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این رقابت‌ها به سال ۱۳-۲۰۱۲ برمی‌گردد. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در این فصل از رقابت‌های لالیگا و هم‌چنین رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد درخشانی داشته است. آن‌ها با کسب ۳۸ امتیاز از ۱۹ بازی پایین‌تر از بارسلونای صدرنشین جایگاه دوم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص دادند. یک باخت، ۸ تساوی و ۱۰ برد، دریافت ۱۳ گل در مقابل به‌ثمر رساندن ۲۷ گل زده آمار فوق‌العاده اتلتیکو مادرید را در این فصل لالیگا نشان می‌دهد. دیگو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این دیدار تلاش خواهد کرد با غلبه بر تیم فوتبال خیرونا یک گام دیگر به کسب قهرمانی در جام حذفی نزدیک‌تر شود.

خیرونا؛ تلاش برای خلق شگفتی

تیم فوتبال خیرونا در این فصل از رقابت‌های فوتبال لالیگا با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۹ بازی رده نهم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. تیم فوتبال خیرونا با نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر به‌دست آورد از رسیدن به رده‌های بالای جدول ناکام ماند. آن‌ها از پنج بازی گذشته خود تنها ۳ امتیاز به‌دست آوردند. تیم فوتبال خیرونا در این فصل تلاش می‌کند با درخشش در ادامه راه موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شود. خیرونا در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا نه تنها موفقیتی کسب نکرده بلکه تاکنون به مراحل بالاتر نیز نتوانسته است صعود کند. آنها در این فصل از رقابت‌های کوپا‌ دل ‌ری شانس این را دارند تا با کسب یک برد ارزشمند در متروپولیتانو خود را به جمع هشت تیم برتر این مسابقات برسانند. اوزبیو برکتسین، سرمربی تیم فوتبال خیرونا در این بازی می‌تواند پس از ۴ تساوی پی‌درپی مقابل اتلتیکو نتیجه پنجمین دیدار را به‌ نفع تیمش تمام کند.

پیش‌بینی بازی اتلتیکو مادرید- خیرونا

با توجه به برگزاری دیدار در جهنم واندا متروپولیتانو و هم‌چنین نتایج اخیر دو تیم، گزینه صعود به مرحله بعد تیم اتلتیکو مادرید می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به شرط‌بندی فوتبال باشد.

آنتونیو متئو این دیدار حساس و مهیج را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات فوتبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل