نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

هرتابرلین-بایرن مونیخ؛ برلینی‌ها به دنبال شگفتی‎سازی در جام حذفی آلمان

جام حذفی آلمان بایرن مونیخ

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان، تیم‎های بایرن مونیخ و هرتابرلیین از ساعت ۲۳:۱۵ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه مصادف با ۶ فوریه ۲۰۱۹ در استادیوم المپیک برلین با قضاوت مارکوس اشمیت مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

هرتابرلین؛ کار سخت پال داردای در جام حذفی آلمان

پیش بینی بازی در جام حذفی کار آسانی نیست. تیم‎ها از هر سطحی که باشند، می‎دانند که در یک مسابقه حذفی شانس نشان دادن توانایی‎های خود را دارند و به همین دلیل بدون توجه به نام حریف با تمام قوا ظاهر خواهند شد.

باشگاه هرتابرلین در فصل جاری بوندس لیگا عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است .این تیم از ۲۰ مسابقه خود ۷ پیروزی، ۷ تساوی و ۶ شکست کسب کرده و با ۲۸ امتیاز رتبه نهم سطح اول فوتبال آلمان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه هرتابرلین در جام حذفی آلمان نیز عملکرد خوبی داشته است. این تیم مانند تیم‎های بوندس لیگا در دورهای ابتدایی جام حضور نداشت. اولین مسابقه آن‎ها مقابل آینتراخت براینشوایگ بود که با نتیجه ۲ به ۱ در خانه حریف پیروز شدند. در دور بعدی نیز مجددا این تیم میهمان بود و به مصاف دارمشتات رفت و با نتیجه ۲ به ۰ پیروز شد. حال در مرحله یک هشتم نهایی این تیم باید به مصاف بایرن مونیخ قدرتمند برود.

باشگاه هرتابرلین تیم خوبی است و به آسانی در خانه شکست نمی‎خورد. شاگردان پال داردای با وجود این‎که در شش دیدار اخیر خود در بوندس لیگا فقط یک پیروزی کسب کرده‎اند اما نمی‎خواهند در خانه آن هم در جام حذفی مغلوب شوند. همین مسئله پیش بینی بازی دو تیم را مشکل ساخته است.

بایرن مونیخ؛ نیکو کواچ به دنبال امن کردن جایگاه خود

باشگاه بایرن مونیخ در فصل جاری مسابقات بوندس لیگا به مانند فصول قبل نبوده است. این تیم از ۲۰ مسابقه خود ۱۳ پیروزی، ۳ تساوی و ۴ شکست کسب کرده و با ۴۲ امتیاز و اختلافی ۷ امتیازی نسبت به دورتموند صدرنشین، در رتبه سوم بوندس لیگا قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت گل، باشگاه بایرن مونیخ در دیدار ابتدایی خود در جام حذفی آلمان موفق شد دروشرسن آسل را با نتیجه ۱ به ۰ مغلوب کند. سپس آن‎ها به مصاف رودینگیشن رفتند که در آن مسابقه با نتیجه ۲ به ۱ پیروز شدند. اکنون نیز باید به مصاف هرتابرلین بروند. با وجود این‎که در دو بازی اول باواریایی‎ها در این رقابت‏ها حریفان آسانی به آن‎ها خورده‎اند ولی باید توجه کرد که نیکو کواچ همه بازی‎های خود را تاکنون در خارج از خانه سپری کرده است.

باشگاه بایرن مونیخ در فصل جاری به مانند همیشه ظاهر نشده ولی آن‎ها همیشه قدرت اول فوتبال آلمان هستند و کارشناسان در پیش بینی بازی دو تیم، باواریایی‏ها را شانس اول صعود به مرحله بعدی می‎دانند. در واقع بایرن مونیخ در ۳۴ مسابقه از ۳۶ دیدار اخیر خود در جام حذفی آلمان شکست نخورده است. البته هرتابرلین حریف ضعیفی نیست. بایرن مونیخ موفق نشده در ۴ دیدار اخیرش مقابل هرتابرلین در همه رقابت‎‏ها پیروز شود.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی آلمان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل