نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام باشگاه‌های جهان ؛ پیش‌بازی مسابقه ریورپلاته و العین

river plate vs al eyn

جام باشگاه‌های جهان ؛ قهرمان لیبرتادورس به دنبال حذف العین

اولین دیدار نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان، سه شنبه ۲۸ آذر ۹۷ ساعت ۲۰ به وقت تهران در ورزشگاه بن زاید امارات برگزار می‌شود. ریورپلاته در فینال جنجالی لیبرتادورس با برد پنج بر سه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به این رقابت‌ها راه یافت. از سوی مقابل العین به عنوان میزبان در این بازی‌ها شرکت می‌کند. فینال لیبرتادورس هفته‌ی گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید برگزار شد و نماینده آرژانتین پس از قهرمانی از روحیه خوبی در این دیدار برخوردار است. به علاوه آن‌ها دوست دارند به فینال برسند و در صورت برد رئال مادرید برابر کاشیما آنتلرز، قهرمان اروپا را هم شکست دهند و بر قله فوتبال جهان بایستند. العین مدافع عنوان قهرمانی در لیگ امارات است و با اینکه کارشناسان با پیش بینی نتیجه بازی به نفع ریورپلاته، برد آن را قطعی می‌دانند اما العین نشان داده که می‌تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ریورپلاته، به دنبال اولین قهرمانی در این دور از رقابت‌ها:

نماینده آرژانتین در پنج بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها دو برد، دو باخت و یک تساوی داشته، اما پس از برد دلچسب برابر بوکا جونیورز با روحیه‌ای خوب پا به این میدان می‌گذارد. آن‌ها در لیگ آرژانتین اوضاع خوبی نداشته و با ۱۹ امتیاز از ۱۱ بازی در رده‌ی یازدهم هستند. گرچه به دلیل حضور در فینال لیبرتادورس و جام باشگاه‌های جهان چهار بازی عقب افتاده دارند. آن‌ها در لیگ آمار خوبی در گلزنی نداشته و تنها ۱۶ گل زده‌اند. اما در خط دفاعی بسیار عالی بوده و با ۶ گل خورده بهترین آمار لیگ را دارند. برای بسیاری از هوادران پیش بینی نتیجه بازی مبنی بر برد ریورپلاته سخت نیست، اما آن‌ها می‌دانند که در فوتبال هر چیزی ممکن است و به همین دلیل با تمام توان پا به میدان می‌گذارند.

ترکیب احتمالی:

فرانکو آرمانی، گونزالو مونتیل، جوناتان میدانا، خاویر پینولا، میلتون کاسکو، خوان کوئینترو، انزو پرز، اکسکوئیل پالاسیوس، گونزالو مارتینز، رافائل سانتوس، لوکاس پراتو

العین، به دنبال خلق بزرگترین شگفتی جام

پر افتخارترین باشگاه امارات، فصل گذشته در لیگ قهرمان شد و این فصل هم در جدول لیگ امارات با ۲۸ امتیاز از ۱۲ بازی در رده‌ی سوم جدول است. العین در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده‌اش، با شارجه در صدر جدول هم امتیاز می‌شود. آن‌ها در خط دفاعی عالی بوده و با ۱۱ گل خورده بهترین آمار را در لیگ داخلی دارند. این پیشرفت به خصوص با توجه به شکست ۸ بر ۰ برابر الدحیل در فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان آسیا بسیار در خور توجه است.

ترکیب احتمالی:

خالد ایسا، محمد احمد، اسماعیل احمد، محمد فایض، سوکاسا شیوتانی، حسین الشحات، تونگو دومبیا، احمد برمن، بندر محمد، مارکوس برگ، جمال معروف

نکات آماری:

ریورپلاته در سال ۲۰۱۶ توانست به فینال این رقابت‌ها برسد. اما در فینال برابر بارسلونای لوئیس انریکه سه بر صفر شکست خورد و دوم شد.

این دومین میزبانی امارات در جام باشگاه‌های جهان است.

نمایندگان آرژانتین چهار بار در تاریخ این رقابت‌ها به فینال رسیده‌، اما هر چهار بار مغلوب شده‌اند.

العین در هر پنج بازی اخیرش حداقل سه گل زده است.

بازیکنان کلیدی:

ریورپلاته:

لوکاس پراتو: در هر دو بازی فینال لیبرتادورس گلزنی کرد و از عوامل اصلی قهرمانی ریورپلاته بود و پیش‌بینی می‌شود که در این بازی هم عصای دست مربی تیمش، مارسلو گایاردو باشد.

العین:

مارکوس برگ: ستاره سوئدی بهترین گلزن فصل گذشته‌ی لیگ امارات بوده و با وجود مصدومیت برابر ولینگتون هم گلزنی کرد.

پیش‌بینی مسابقات جام باشگاه‌های جهان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل