نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام آزادگان ایران : پیش بازی تیم های شاهین بوشهر و بادران تهران

جام آزادگان ایران

جام آزادگان ایران : شاهین بوشهر و بادران تهران؛ در اندیشه صعود

روز پنجشنبه ۲۷ دی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته یک (جام آزادگان ایران) تیم شاهین شهرداری بوشهر میزبان بادران تهران خواهد بود. این مسابقه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر انجام می‌شود. بوشهری‌ها در صورت پیروزی در این مسابقه به کورس صعود به لیگ برتر خواهند پیوست و بادران هم در صورت برد می‌تواند در جمع بالانشینان جدول قرار بگیرد و امیدوار به صعود در هفته‌های آینده باشد. با توجه به این نکات به نظر می‌رسد یک دیدار مهم و جذاب در انتظار افرادی است که پیش بینی لیگ دسته یک را انجام می‌دهند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ یک ایران شاهین بعد از انجام ۱۶ مسابقه ۲۷ امتیاز دشت کرده است و رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد. این تیم در صورت شکست دادن مهمانش می‌تواند جای مس کرمان را در پله سوم جدول بگیرد و به تعقیب‌کننده سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان در راه رسیدن به لیگ برتر، تبدیل شود. تیم بادران تهران اما بعد از برگزاری ۱۶ مسابقه ۲۲ امتیاز به دست آورده و در جدول هفتم است. آن‌ها هم در صورت بردن میزبانشان می‌توانند به جایگاه پنجم برسند و در جدول همسایه شاهین شوند.

بادران با مربی جدید؛ بدون شکست در جام آزادگان ایران

شاگردان محمود فکری در تیم جنوبی که فقط در هفته چهارم این فصل به فجر سپاسی باخته بودند، ده دیدار بعدی خود را بدون باخت سپری کردند؛ اما در دو هفته اخیر دو شکست پیاپی مقابل رقیبان مستقیمشان برای صعود به لیگ برتر، باعث شده است تا این تیم وارد بحران شود و از جمع مدعیان عقب بماند. باخت دو بر یک به سرخپوشان پاکدشت در خانه و شکست دو بر صفر از گل گهر سیرجان در خانه حریف (این مسابقه) نتیجه دو دیدار اخیر شاهینی‌ها بوده است.

شاگردان فرشید استحقاری در تیم بادران اما در ۵ دیدار اخیرِ خود که استحقاری هدایت این تیم را به عهده گرفته است، هنوز شکستی نداشته‌اند و امیدوارند که بتوانند در این مسابقه هم این رکورد را حفظ کنند. البته گفتنی است که این تیم در سه بازی قبلی خود فقط به تساوی رسیده است. نتیجه یک – یک در خانهِ آلومینیوم اراک، تساوی با همین نتیجه در خانه، مقابل مس کرمان (این دیدار) و تساوی دو – دو مقابل نود ارومیه در خانه شرح عملکرد آن‌ها است. این عملکرد تیم استحقاری باید مدنظر افرادی که پیش بینی لیگ دسته یک را انجام می‌دهند قرار گیرد.

ازجمله بازیکنان تاثیرگذار تیم شاهین شهرداری بوشهر در این مسابقه باید به میلاد صارمی اشاره کرد که تاکنون ۵ گل برای تیم فکری به ثمر رسانده است. بهمن سالاری هم با ۳ گل زده دیگر مهره مهم بوشهری‌ها است. مجتبی محبوب مجاز و میثم مجیدی هم با زدن ۳ گل برای بادران جزو بازیکنان برتر این تیم هستند. علاقه‌مندان به پیش بینی لیگ دسته یک باید این بازیکنان را به‌طور ویژه زیر نظر داشته باشند.

نکته مهم دیگر در مورد این دیدار این است که تیم شاهین شهرداری بوشهر با دریافت ۱۱ گل بعد از فجر سپاسی، صاحب بهترین خط دفاعی لیگ است.

پیش‌بینی مسابقات جام آزادگان ایران در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل