نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم اسپانیا قهرمان جام‌ جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ شد

432 1

 بازی فینال رقابت‌ های جام‌ جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یک‌شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۸ میان دو تیم اسپانیا و آرژانتین برگزار شد و در پایان این تیم اسپانیا بود که با ارائه یک بازی برتر نسبت به حریف، با نتیجه ۹۵ – ۷۵ به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی این رقابت‌ ها را از آن خود کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اسپانیا و کسب عنوان قهرمانی جام‌ جهانی بسکتبال پس از سیزده سال

ترکیب دو تیم در آغاز بازی به شرح زیر است:
برای تیم بسکتبال آرژانتین لوییس اسکولا، فاکوندو کامپازو، نیکولاس بروسینو، مارکوس دلیا، پاتریسیو گارینو و برای تیم ملی اسپانیا رودی فرناندز، ریکی روبیو، مارک گسول، پیر اوریولا، خوانچو هرنانگومز پا به میدان مسابقه گذاشتند. داوران این دیدار نیز کریستیانو مارانیو، یوهان روسو، استیون اندرسون بودند.

در ابتدا این اسپانیایی ها بودند که بازی را به خوبی و با اقتدار آغاز کردند و توانستند در همان ابتدا اختلاف خود را با آرژانتین دو رقمی کنند. بازیکنان آرژانتین نیز تا پایان کوارتر بسیار تلاش کردند تا اختلاف را جبران کنند ولی ضعف در خط دفاعی و اشتباهات خط حمله باعث شد که کوارتر اول با اختلاف ۹ امتیاز و با نتیجه ۲۳-۱۴ به نفع اسپانیا به پایان برسد. در کوارتر دوم نیز آرژانتینی ها اشتباهات فاحش خود را تکرار کردند تا شرایط همانند کوارتر اول رقم بخورد و در نهایت ۲۰- ۱۷ اسپانیا ست دوم را نیز برنده شود و در مجموع ۴۳ بر ۳۱ از حریف جلو بیفتد. در آغاز نیمه دوم و کوارتر سوم نیز اسپانیا شروع بهتری داشت تا این دست نیز به نفع اسپانیا با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ رقم بخورد و اختلاف بیشتر شود. کوارتر چهارم نیز آرژانتینی ها تلاش خود را زیاد کردند ولی زمانی برای جبران امتیاز های از دست رفته باقی نماند و در نهایت با یک اختلاف امتیاز در ست چهارم باز هم اسپانیا با نتیجه ۲۹- ۲۸ برنده اعلام شد تا در نهایت ۹۵ بر ۷۵ اسپانیا توانست عنوان قهرمانی جهان را در سال ۲۰۱۹ از آن خود کند و جام قهرمانی را در کشور چین بالای سر ببرد.
بد نیست بدانید اسپانیا پیش از این در سال ۲۰۰۶ عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی را به دست آورده بود و بار دیگر توانست این عنوان مهم را از آن خود کند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

در پایان این بازی مارک گسول سنتر (بازیکن پست ۵) اسپانیا با کسب ۱۴ امتیاز، ثبت ۷ ریباند، ۷ پاس گل، ۲ توپ ربایی، ۳ بلاک شات و تاثیر گذاری ۲۲ بهترین بازیکن این دیدار حساس شد.
بهترین بازیکن هر دو تیم و امتیاز آن ها را نیز می توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید:

تیم

بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست

آرژانتین

گابریل دک

24

لوییس اسکولا

8

فاکوندو کامپازو

8

اسپانیا ریکی روبیو 20 رودی فرناندز 10 مارک گسول

7


برای مشخص شدن تیم های سوم تا هشتم نیز سه مسابقه برگزار شد که در پایان نتایج زیر به دست آمد :

جدول رده‌ بندی ۸ تیم برتر مسابقات در پایان به شرح زیر است :

۱- اسپانیا ۲- آرژانتین ۳- فرانسه ۴- استرالیا ۵- صربستان ۶- جمهوری چِک ۷- آمریکا ۸- لهستان

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل