نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ویدئو؛ آشنایی با جاستین کلایورت ؛فرزند پاتریک کلایورت (زیرنویس فارسی)

جاستین کلایورت

جاستین کلایورت، پسر پاتریک کلایورت، مهاجم مشهور هلندی دنیای فوتبال است که سابقه حضور در تیم های آژاکس، میلان و بارسلونا را در کارنامه دارد. جاستین در سال ۱۹۹۹ متولد شده است.

جاستین کلایورت کیست؟

این بازیکن کار خود را از آکادمی جوانان آژاکس آغاز کرد و اولین قرارداد حرفه ای خود را نیز با این باشگاه به امضا رساند. کلایورت در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ و در دیدار مقابل پک زووله در لیگ هلند، اولین دیدار رسمی خود را برای آژاکس انجام داد که با شکست ۳-۱ برای این تیم همراه بود. در همان فصل و در ۱۹ مارس در مقابل اکسلسیور اولین گل رسمی خود را برای آژاکس به ثمر رساند. وی در رقابت های فصل ۲۰۱۶/۱۷ لیگ اروپا، ۶ بار به میدان رفت، اما در دیدار نهایی که با شکست 0-2 آژاکس مقابل منچستریونایتد خاتمه یافت مورد استفاده قرار نگرفت.

در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸، و پس از تماس تلفنی فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم با پدرش پاتریک، جاستین کلایورت به این باشگاه ایتالیایی ملحق شد. مبلغ این انتقال حدود ۱۹ میلیون یورو گزارش شده است. در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۸ و با به ثمر رساندن چهارمین گل آ اس رم در مقابل ویکتوریا پلژن، جاستین کلایورت به جوان ترین گلزن جالوروسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. اولین گل وی در سری آ نیز در ۱۶ دسامبر همان سال و در جریان پیروزی خانگی رم مقابل جنوا به دست آمد.

کلایورت در ماه مارس ۲۰۱۸ برای انجام دو دیدار دوستانه مقابل تیم های ملی انگلستان و پرتغال، توسط رونالد کومان به تیم ملی دعوت شد و در جریان پیروزی ۳ بر ۰ لاله های نارنجی مقابل پرتغال، قهرمان دوره گذشته رقابت های یورو، اولین بازی ملی خود را تجربه کرد.

جاستین در زمان حضور خود در آژاکس ۵۶ بار به میدان رفت و ۱۳ گل به ثمر رساند. در ایتالیا نیز این بازیکن موفق شد در ۳۵ بازی در ترکیب آاس رم، ۲ بار گلزنی کند. وینگر جوان هلندی در مجموع در ۹۹ دیدار به میدان رفت و ۱۷ گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل