نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کریستین پولیشیچ پس از معارفه در لباس تیم چلسی : مشتاق بازی در انگلستان هستم

546 2

زمستان بود که به صورت رسمی اعلام شد کریستین پولیشیچ ستاره بورسیا دورتموند با امضای قراردادی به مبلغ ۶۴ میلیون یورو به صورت رسمی به تیم چلسی پیوست ولی این بازیکن تا پایان فصل برای زنبورها بازی خواهد کرد و سپس راهی لندن خواهد شد.

روز گذشته اما این بازیکن به استمفورد بریج ورزشگاه خانگی تیم چلسی رفت و در گفتگو با خبرنگاران در مورد این اتفاق صحبت کرد.

معرفی خود

 من طرفدار  پر و پا قرص بسکتبال هستم و همچنین دوست دارم که بسکتبال بازی کنم. سریال های نت فلیکس را تماشا می کنم. دوست دارم که در خانه پلی استیشن بازی کنم و از اوقاتی که فوتبال بازی نمی کنم هم، لذت ببرم. دوران من در فوتبال آلمان به پایان رسیده است. در حال حاضر استراحت کوتاهی قبل از حضور در رقابت های گلد کاپ خواهم داشت و سپس خودم را به تمرینات پیش فصل چلسی خواهم رساند و برای فصل آینده آماده خواهم شد.

درخشش ادن هازارد در تیم چلسی

هازارد بازیکن فوق العاده ایست و همه ما از این موضوع آگاه هستیم. اگر بتوانم نزدیک به سطح او بازی کنم، بسیار خوشحال خواهم شد. با این حال، می خواهم بهترین نسخه از خودم باشم و هر کاری از دستم بر می آید برای باشگاه انجام دهم. می خواهم از سرعتم، مهارت هایم و خلاقیتم برای کمک به باشگاه، به خصوص در بخش هجومی، استفاده کنم. من به خاطر گلزنی و گلسازی در اینجا حضور دارم. می خواهم تاثیرگذار باشم و بر روی انجام بازی تیمی تمرکز کنم و تا نهایت توان برای موفقیت چلسی تلاش کنم.

آغاز دوران جدید کریستین پولیشیچ در تیم چلسی


سبک بازی چلسی

 سبک بازی چلسی را دوست دارم. این یک سبک هجومی است و حس می کنم که بتوانم عملکرد مناسبی را در سیستم بازی چلسی، به نمایش بگذارم.

وقتی که در لندن زندگی می کردیم، با پدرم برای تماشای بعضی از بازی های بزرگ لیگ برتر، به ورزشگاه می رفتیم. به یاد می آورم که بازی چلسی و چند تیم بزرگ دیگر در لیگ برتر را در ورزشگاه تماشا کردیم. در آن زمان من بازی چلسی را نگاه می کردم و به بازی دروگبا و لمپارد توجه می کردم. فکر می کنم یکی از معدود چیزهایی که در خاطرم مانده این است که دروگبا یک پنالتی را گل کرد. همیشه می خواستم که به یک بازیکن حرفه ای، مخصوصا در فوتبال اروپا تبدیل شوم و لیگ برتر را در آمریکا نیز دنبال می کردم و همیشه می خواستم در این لیگ بازی کنم. وقتی ۱۵ سالم بود به دورتموند ملحق شدم. بازی کردن در لیگ برتر انگلستان چیزی بود که می خواستم و تنها به دنبال زمان مناسب بودم. در حال حاضر، فکر می کنم که پیوستنم به چلسی، انتخاب درستی است. دوران فوق العاده ای در دورتموند سپری کردم اما برای بازی کردن در انگلستان مشتاق بودم و هستم. فوق العاده است که بخشی از لیگ برتر انگلستان باشید. اگر می خواهید خودتان را ثابت کنید، این رقابت ها، بزرگ ترین میدان برای این امر است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل