نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

از سوی تیم پرسپولیس ۵۰۰ هزار یورو از قرارداد برانکو ایوانکوویچ پرداخت شد

baaf

در لیگ هجدهم خلیج فارس، تیم پرسپولیس تهران در پرداخت پول قرارداد برانکو ایوانکوویچ دچار مشکل شد که پس از تلاش های زیاد، این مشکل رفع شد.

پرداخت پول قرارداد برانکو ایوانکوویچ توسط تیم پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ پس از این که تابستان سال گذشته قراردادش را با تیم پرسپولیس تمدید کرد، هیچ دریافتی از طرف باشگاه نداشت. وی در چند وقت اخیر چندین بار برای باشگاه نامه نوشت در خصوص پرداخت نشدن پول قراردادش اعتراض کرد. مسئولان پرسپولیس در چند وقت اخیر تلاش زیادی کردند تا بتوانند مطالبات برانکو را پرداخت کنند. سرانجام مسئولان باشگاه امروز (سه شنبه) نیمی از قرارداد سرمربی کروات خود را پرداخت کردند.

قرارداد برانکو ایوانکوویچ با تیم پرسپولیس حدود یک میلیون و دویست هزار دلار است که پرسپولیسی ها به دلیل حذف دلار از مبادلات مالی ایران، برای سرمربی خود یورو تهیه کردند. مسئولان باشگاه ۵۰۰ هزار یورو که حدود ۶۰۰ هزار دلار می شود را به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز کردند تا نیمه از قرارداد وی پرداخت شود. حالا با پرداخت مطالبات سرمربی سرخپوشان، شایعات جدایی او تاحدودی از تیم دور شده است و احتمالا برای فصل آینده هم در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند.

پرسپولیس روز گذشته با شکست برابر پاختاکور ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، اما آن ها امروز مطالبات سرمربی خود را پرداخت کردند تا نشان دهند از عملکرد وی راضی هستند. همچنین شنیده می شود که مسئولان باشگاه با سرمربی کروات خود وارد مذاکره شدند تا قراردادش را تمدید کنند. برانکو یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و ظاهرا مسئولان باشگاه قصد دارند حضور او را طولانی تر کنند. برانکو تا کسب سومین قهرمانی پیاپی لیگ همراه با پرسپولیس فاصله زیادی ندارد و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، محبوبیتش بین هواداران سرخ بیشتر خواهد شد. این در حالی است که سرخپوشان شانس قهرمانی در جام حذفی را هم دارند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل