نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یحیی گل محمدی گزینه اول تیم پرسپولیس برای جانشینی برانکو

aty

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق تیم پرسپولیس تهران تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و هدایت الاهلی عربستان را برعهده گیرد. در این بین شنیده می‌شود یحیی گل محمدی گزینه اصلی جانشینی برانکو است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تهران خواهد شد؟

برانکو ایوانکوویچ پس از ۴ سال حضور در تیم پرسپولیس تهران با کسب ۳ قهرمانی لیگ، ۳ قهرمانی سوپرجام، یک قهرمانی جام حذفی و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، کار خود را در این باشگاه به پایان رساند و راهی لیگ عربستان شد تا هدایت الاهلی را برعهده گیرد. پس از جدایی وی شایعات زیادی در خصوص انتخاب جانشینش شنیده شد که مهمترین نام یحیی گل محمدی بود. همچنین شنیده شد که که سرخپوشان با مهدی مهدوی کیا قصد مذاکره داشتند که با مخالف وی همراه بود. ظاهرا باشگاه پرسپولیس و گل محمدی مایل به همکاری هستند، اما حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو به شدت مخالف این اتفاق است و به سرمربی تیمش اجازه جدایی نمی‌دهد.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو در خصوص این شایعه عنوان کرد:

از شنیده این شایعات تعجب می‌کنم. ما با یحیی گل محمدی ۲ سال دیگر قرارداد داریم و برای جدایی او رضایت نخواهیم داد. ما صحبت های خود را کرده ایم و اکنون در نقل و انتقالات فعالیت داریم. همچنین از فردا نیز تمرینات بازیکنان مان آغاز خواهد شد. اگر پرسپولیسی ها این شایعه را ایجاد کردند، حرفه ای نیست. آن ها باید به فکر مربی دیگر باشند و شهر خودرو یک قطب جدید در فوتبال ایران خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید طی روز های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و چه کسی سرمربی سرخپوشان پایتخت خواهد شد. هواداران تیم پرسپولیس با حضور سرمربی ایرانی مخالف هستند و عنوان کردند که باشگاه باید مربی مطرح خارجی جذب کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل