نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

عصبانیت نیمار از جوانان تیم پاری سن ژرمن : بازیکنان جوان به جای صحبت کردن گوش بدهند

نیمار تیم پاری سن ژرمن

شنبه شب دیدار فینال جام حذفی فرانسه با حضور نیمار ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن برگزار شد که در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی و اضافی به تساوی ۲-۲ رسیدند و در نهایت در ضربات پنالتی، این تیم رن بود که با نتیجه ۶-۵ به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ناراحتی نیمار از شکست در فینال به همراه تیم پاری سن ژرمن

به گزارش اکیپ، پس از این مسابقه نیمار که از نتیجه بدست آمده و از دست رفتن قهرمانی بسیار ناراحت بود به انتقاد از عملکرد تیمش و به خصوص بازیکنان جوان آن پرداخت:

باید در رختکن بسیار پخته تر و با تجربه تر عمل کنیم و با یکدیگر متحد باشیم. من در رختکن تیم پاری سن ژرمن بازیکنان جوانی را می بینم که در آن ها پختگی و مرد بودن به چشم نمی خورد و به نظر من آن ها به جای اینکه بیشتر به صحبت کردن بپردازند، باید بیشتر گوش کنند.

نیمار که بعد از چند ماه دور بودن از میادین به دلیل مصدومیت، دیشب برای اولین بار به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته بود در نیمه اول گل دوم تیمش را به ثمر رساند ولی در نهایت بخت با پاریس و او یار نبود.

آن ها باید کمتر حرف بزنند و گوش کنند. بعضی اوقات که یک بازیکن باتجربه تر حرف می زند آن ها بلافاصله جواب می دهند و حتی زمان هایی که توماس توخل هم حرف می زند روی حرف او حرف می زنند. با این شرایط هیچوقت یک تیم نمی تواند به نتیجه برسد.

این صحبت ها در حالیست که پس از پایان بازی دیشب نیمار که در حال بالا رفتن از پله‌های ورزشگاه برای دریافت مدال نقره جام حذفی فرانسه بود، از دست یک هوادار حریف که با گوشی در حال فیلمبرداری از او بوده عصبانی شده و در حرکتی عجیب با او درگیر شده است. صحنه‌هایی که در شبکه های اجتماعی بسیار سروصدا به پا کرد و ممکن است برای ستاره برزیلی گران تمام شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل