نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

همه چیز در مورد شرایط کیلیان ام باپه و تیم پاری سن ژرمن ؛ ماندن یا رفتن؟

322123

کیلیان ام باپه پدیده ۲۰ ساله تیم پاری سن ژرمن که در سال ۲۰۱۷ با ۱۸۰ میلیون یورو به این تیم آمد جزو گران ترین بازیکنان تاریخ به شمار می آید.

این بازیکن جوان در پی درخشش در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ و روند تاثیر گذار اش در تیم پی اس جی مشتری های زیادی را در پی خود می بیند که تیم رئال مادرید یکی از جدی ترین گزینه هایی است که هر سال در نقل و انتقالات تابستانی روی میز قرار داده می شود و از آن جایی که تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن و مدیر باشگاه رئال مادرید فلورنتینو پرز رابطه بسیار خوبی را دارند، مدیران رئال نمی خواهند که به اجبار این انتقال انجام پذیرد و در صورتی که باشگاه راضی باشد آن ها می خواهند که این انتقال شکل بگیرد. امسال نیز این شایعات از این قاعده مستثنی نبوده و تناقضات زیادی برای انتقال او به جمع کهکشانی ها دیده می شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

همان طور که مشخص است رابطه خوب میان زین الدین زیدان سر مربی فرانسوی تیم رئال مادرید و این بازیکن فرانسوی کار دست پی اس جی داده است و شاید برای ماندن او پاریسی ها باید باز هم دستمزد او را افزایش دهند.گفته می شود رقم پیشنهادی رئال مادرید برای او ۲۴۰ میلیون یورو بوده است.

اونای امری سر مربی فصل پیش تیم پاری سن ژرمن نیز در مصاحبه ای امروز اعلام کرد:

در زمانی که من سرمربی بودم کیلیلان قصد پیوستن به رئال مادرید را داشت و چند بار تا جدی شدن قضیه نیز پیش رفت و با اصرار و پا فشاری من باشگاه او را از رفتن منصرف کرد و او در پاریس ماندنی شد.هر چند تیم بارسلونا نیز پیشنهاداتی ارائه کرده بود ولی او می خواست رئالی شود و پس از مذاکرات در نهایت دستمزد او را بالا بردیم تا او بماند.

کیلیان ام باپه و دردسرهای ادامه دار برای تیم پاری سن ژرمن

این بازیکن که چند روز پیش عنوان بهترین بازیکن لیگ فرانسه و بهترین بازیکن جوان را به دست آورد و در لیگ منتخب فرانسه نیز جای گرفت که شامل دیگر بازیکنان از قبیل: مایک ماینیان (لیل)، مارکینیوش (پاری سن ژرمن)، تیاگو سیلوا (پاری سن ژرمن)، کنی لالا (استراسبورگ)، فرلاند مندی (المپیک لیون)، تانگوی اندومبله (المپیک لیون)، مارکو وراتی (پاری سن ژرمن)، آنخل دی ماریا (پاری سن ژرمن)، نیمار (پاری سن ژرمن)، نیکولاس پپه (لیل)، کیلیان ام باپه (پاری سن ژرمن) بود، این چند روز مصاحبه های زیادی را انجام داده که به تیتر اول خبر گذاری های معتبر فوتبالی تبدیل شده است که در زیر به آن ها می پردازیم:

نظرتان در مورد توپ طلا امسال؟

هنوز زمان زیادی تا اهدا این جام مانده است ولی فکر می کنم لیونل مسی برنده توپ طلای امسال شود. عملکرد او در این چند ماه که قابل قبول بوده است و حذف تیم بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا در عملکرد او تاثیری ندارد چون او ثابت کرده که بازیکن تراز اولی است ولی هم چنان باید تا ماه دسامبر صبر کرد.
نمی دانم بتوانم روزی این جایزه را ببرم یا خیر چون عملکرد یک سال یک بازیکن مد نظر قرار داده می شود و از آن الان نمی دانم بگویم سال آینده و سال های بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد. امید وارم بتوانم هر روز تلاش ام را بیشتر کنم و روزی این جام مهم را نیز کسب کنم.

رکورد

لازم به ذکر است او در لیگ فرانسه به اولین بازیکنی شد که سه فصل پیاپی جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را از آن خود می کند. امباپه هم چنین به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک فصل هر دو جایزه بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را به دست می‌آورد.
از دیگر عناوین دیگر مراسم برترین های فرانسه کریم بنزما مهاجم تیم رئال مادرید به عنوان بهترین فوتبالیست لژیونر فرانسوی انتخاب شد و کریستوف گالتیه، سرمربی تیم لیل به عنوان بهترین مربی لیگ فرانسه ۱ برگزیده شد.

کفش طلا 

کیلیان امباپه همچنین در کفش طلا نیز با لیونل مسی در حال رقابت است. در حاضر لیونل مسی با ۳۶ گل زده در شرف کسب توپ طلای سال ۲۰۱۸ قرار دارد و امباپه با ۳۲ گل زده در تعقیب او می باشد و هنوز یک بازی دیگر تیم پاری سن ژرمن باقی مانده است. پاریسی ها روز ۳ خرداد ۹۸ در ورزشگاه خانگی تیم رنس ساعت ۲۳:۳۵ به وقت تهران آخرین بازی خود در لیگ فرانسه را انجام می دهند. هر چند این بازی برای پی اس جی اهمیتی ندارد زیرا آن ها به فاصله چند هفته تا پایان لیگ فرانسه قهرمان این دوره لیگ فرانسه نیز شدند ولی کیلیان امباپه می تواند در اتفاقی نادر ۵ گل برای تیم اش به ثمر برساند تا با یک گل بیشتر کفش طلا را از آن خود کند که تا حدودی غیر ممکن به نظر می رسد. او در این زمینه چند روز پیش گفته بود:

هنوز هیچ چیز تمام نشده است ولی اگر هم نتوانم تعداد گل های خود را افزایش دهم و در رقابت با لیونل مسی بازنده شوم باز هم عیبی ندارد چون این جایزه را به یکی از بهترین بازیکنان دنیا باختم و از این بابت به او تبریک خواهم گفت.

و جمله ی مهمی که او در مصاحبه اش در مراسم اهدای بازیکن برتر فرانسه ذهن همه را به خود مشغول کرد این بود :

دوست دارم پروژه جدیدی را شروع کنم و نقش های بزرگتری را در آینده ای متفاوت تجربه کنیم باید دید چه پیش می آید.

این سخن ام باپه در سراسر دنیا واکنش های مختلفی را در پی داشت که نشان از این دارد که او همچنان تمایل دارد به تیم رئال مادرید بپیوندد و باید دید چه می شود.
در همین راستا دیروز باشگاه پی اس جی بیانه ای صادر کرد و گفت:

بین باشگاه پاری سن ژرمن و کیلیان ام باپه رابطه خوبی بر قرار است. این رابطه دو سال پیش شروع شده و فصل دیگر نیز ادامه خواهد یافت. ما سال دیگر پنجاهمین سالگرد باشگاه را جشن خواهیم گرفت و مطمئن هستم در فکر جاه طلبی و تاریخ سازی نیز خواهیم بود. هرکدام از اعضای باشگاه وظیفه خود را به درستی انجام دادند و پیوند خوبی میان ما ایجاد شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل