نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم پاری سن ژرمن آماده فروش نیمار ؛ قیمت ۳۵۰ میلیون یورو

ney

بنظر می رسد اتفاقی بزرگ بار دیگر در حال رخ دادن است و این بار نیمار ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن در اندیشه جدایی از این تیم و نقل مکان به کشور دیگری است. گفته می شود باشگاه فرانسوی هم مشکلی با این موضوع ندارد و حداقل از سمت طرف فرانسوی، نیمار دیگر غیرقابل فروش نیست. به گزارش نشریه آلمانی اشپورت بیلد، تیم فرانسوی دیگر مشکلی با فروش ستاره برزیلی خود ندارد و برای رضایت دادن به جدایی وی، ۳۵۰ میلیون یورو پول می خواهد.

در مورد دلایل این جدایی صحبت های زیادی می شود ولی مشکلات نیمار در رختکن پاری سن ژرمن و البته تمایل خود بازیکن به بازگشت به لالیگا، از جمله دلایلی است که می تواند باعث این انتقال شود. چند روز قبل نشریات شهر بارسلون ادعا کردند که تیم رقیب آن ها یعنی رئال مادرید آماده است برای خرید نیمار، ۳۵۰ میلیون یورو هزینه کند اما بیلد می گوید که این موضوع بحث کوچکی نیست و برای صحبت کردن از آن باید کاملا مطمئن بود. همانطور که در جریان هستید، رئال مادرید از سال گذشته و بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، وضعیت نیمار را زیر نظر داشت. با این حال در لیست خرید زیدان، نامِ نیمار دیده نمی شود و همه چیز می تواند به رئیس باشگاه مادریدی یعنی فلورنتینو پرز ختم شود.

آیا تیم پاری سن ژرمن دلِ نیمار را زده است؟

از سوی دیگر اما  احتمال بازگشت نیمار به تیم سابقش یعنی بارسلونا را نمی توان رد کرد تیمی که دو شب گذشته برای چهارمین فصل پیاپی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و باعث شد تا روزهای سیاه این تیم در اروپا ادامه داشته باشد. اتفاقی که از زمان حضور لیونل مسی در این تیم بی سابقه است. مشخص نیست که آیا سران بارسا، دوباره به بازگشت نیمار فکر خواهند کرد یا خیر. آنها چند ماه قبل این موضوع را تکذیب کردند، اما حذف دوباره از لیگ قهرمانان شاید باعث شود سیاست های نقل و انتقالات بارسلونا تغییر کند.

به گفته نشریات آلمانی، در صورت جدایی نیمار از پاریس، فرانسوی ها به سراغ خریدهای کهکشانی نخواهد رفت و این پول را در خرید چند بازیکن سرمایه گذاری خواهد کرد. هامس رودریگز، تیاگو آلکانترا و انگولو کانته، بازیکنانی هستند که توماس توخل به آنها علاقه دارد.در لیست تیم پاریسی وجود دارند و ممکن است در صورت جدایی شماره ۱۰ برزیلی این اسامی به تیم توخل اضافه شوند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل