نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پپ گواردیولا : سرنوشت قهرمانی هنوز در دست تیم منچستر سیتی است

پپ گواردیولا تیم منچستر سیتی

در هفته سی و شش ام لیگ برتر انگلیس شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی در یک بازی دشوار و نفس گیر توانستند حریف خود تیم برنلی را شکست دهند و دوباره صدر جدول را از لیوپول پس بگیرند و به صدر جدول لیگ جزیره بازگردند.

تیم منچستر سیتی با گل دقیقه ۶۳ که توسط سرخیو آگوئرو زده شد توانست تیم برنلی را از پیش رو بر دارد و ۹۲ امتیازی شود. این بازی در ورزشگاه خانگی تیم برنلی برگزار شد.در خصوص آمار این بازی، سیتیزن ها با مالکیت ۷۰ درصدی سوار بر بازی بودند.دقت پاس ها ۸۶ درصد در مقابل ۵۹ درصد بود و آن ها ۲۵ شوت در مقابل ۲ شوت تیم برنلی زدند ولی فقط توانستند یک موقعیت خطرناک ایجاد کنند که منجر به گل پیروزی بخش آن ها شد. با این حساب منچستری ها با احتساب کسب سه امتیاز بازی با تیم برنلی، ۹۲ امتیازی شدند و لیورپول و تاتنهام با ۹۱ و ۷۰ امتیاز در رتبه دوم و سوم قرار دارند.لازم به ذکر است که شاگردان پپ گواردیولا ۵ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.تیم برنلی هم با ۴۰ امتیاز خود را در رتبه ۱۵ ام می بیند.

پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی برابر برنلی

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچستر سیتی بعد از بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

ما اجازه حتی یک شوت به سمت دروازه را به حریف ندادیم تا حتی آن ها بتوانند موفق به کسب زدن کرنر شود. ما همواره سعی بر این داریم تا هوشمندانه بازی کنیم. در نیمه اول زمین خیلی خشک بود و جریان بازی آهسته و خسته کننده بود، اما در نیمه دوم با انگیزه مضاعف به میدان رفتیم و میدانستیم باید پیروز میدان شویم تا از کورس قهرمانی جا نمانیم و توانستیم با تلاش خود دروازه حریف را بگشاییم. ما توپ های بلند حریف به سمت دروازه خود را کنترل کردیم و شانس زدن گل دوم برابر برنلی را نه به صورت جدی ولی داشتیم. اما در آخرین دقایق یک بازی هر چیزی می تواند اتفاق افتد و اگر نتوانید پیش از آن کار را تمام کنید، شرایط دشوار می شود و همین اتفاق برای ما افتاد.اواخر بازی بازیکنان با استرس بازی می کردند زیرا یک گل نتیجه مطمئنی به حساب نمی آمد.

در نیمه اول نتوانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم ولی در نیمه دوم تمام سعی خود را کردیم. اما شرایط چنین دیدارهایی اینگونه است. کسب ۹۲ امتیاز در این فصل برایم باور نکردنی است و سرنوشت قهرمانی هنوز در دستان ما است. ما باید در دو بازی پیش رو برنده شویم و بازی بعدی ما مقابل لسترسیتی خواهد بود که با تمام قوا بازی می کنیم زیرا همواره سایه لیورپول را پشت سر خود حس می کنیم و می دانیم یک لغزش کوچک در دو بازی آینده منجر به از دست دادن یک فصل زحمات تیم امان می شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل