نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جنون در لیگ جزیره ؛ بررسی دیدار سرنوشت ساز تیم منچستر سیتی برابر برایتون

ee

تیم منچستر سیتی که هدایت آن را پپ گواردیولا بر عهده دارد، امروز در حالی به مصاف تیم برایتون می رود که تیم برایتون در این بازی میزبان خواهد بود و این بازی آخرین بازی لیگ برتر جزیره به حساب می آید. تیم برایتون در حال حاضر تیم برایتون با ۳۶ امتیاز در رتبه ۱۷ ام جدول جای دارد و انتظار می رود خطر جدی برای سیتی محسوب نگردد. همان طور که می دانید تیم سیتی هم اکنون با ۹۵ امتیاز در رتبه اول لیگ جزیره قرار دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ جزیره خواهد شد و ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست خواهد آورد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس در سایت بتکارت

تیم آبی پوشان پیش از این در سال های ۳۷–۱۹۳۶، ۶۸– ۱۹۶۷، ۱۲–۲۰۱۱، ۱۴–۲۰۱۳، ۱۸–۲۰۱۷ نیز قهرمان شده بودند و امشب خود را در کسب جام بعدی خواهند دید. این در حالی است که از آن طرف تیم لیورپول نزدیک ترین تعقیب کننده تیم شاگردان گواردیولا با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم جدول جای دارد و در صورت برد و کوچکترین لغزش این تیم تیم لیورپول جای سیتی قهرمان خواهد شد. ولی اگر سیتی موفق شود برایتون را از پیش رو بردارد مهم نیست که در بازی تیم لیورپول چه نتیجه ای رقم بخورد.این بازی به قضاوت مایکل الیوور از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.بد نیست در خصوص آمار این مسابقه بدانید:

– منچستر سیتی ۴ بازی قبلی با این تیم را برده است.
– منچستر سیتی در ۱۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر پیروز شده است.
– منچستر سیتی در ۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر در نیمه اول مساوی کرده و در پایان بازی پیروز شده است.
– منچستر سیتی در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.
– در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خانگی برایتون در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– تیم منچستر سیتی در ۴ بازی قبلی خود مقابل تیم برایتون پیروز شده است.
– تیم منچستر سیتی در ۳ بازی قبلی خود مقابل تیم برایتون در هر دو نیمه پیروز شده است.
– در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی منچستر سیتی در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– برایتون در ۸ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.
– برترین گلزن منچستر سیتی سرخیو آگوئرو با ۲۰ گل زده می باشد.

شب سرنوشت ساز تیم منچستر سیتی در لیگ جزیره

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از این بازی به گزارش وب سایت گل گفت:

برایتون تیم بسیار خوبی است و ما تمام هدفمان این است که در دقایق ابتدایی بازی بتوانیم گل پیروزی بخش را به ثمر برسانیم و بعد از آنالیز آنها متوجه شدیم که آنها. در دفاع بسیار قوی هستند پس به سختی میشه به دفاع آن ها نفوذ کرد.همان طور که دیدید تیم تاتنهام در مصاف با این تیم در ثانیه های آخر توانست این تیم را شکست بدهد و آرسنال در برابر آنها به نتیجه مساوی رسید و ما در جام حذفی نیز در نیمه نهایی این مسابقات به سختی توانستیم آن ها را شکست دهیم. ما تمام تمرکزمان بر روی بازی خودمان است و این مهم ترین مسئله برای ماست.

بر روی ما فشار زیادی در حال حاضر وارد است. به بازیکنانم گفتم که به هیچ عنوان به بازی ‌لیورپول توجهی نداشته باشند و بازی خود را انجام بدهند. ونتیجه آن بازی را چک نکنند. ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم موفق شویم. بسیار لذت بخش است که برای دومین سال پیاپی در لیگ جزیره قهرمان شویم. ما ۱۳ بازی اخیر خود در لیگ جزیره را پیروز شدیم و مطمئن باشید شایسته صدرنشینی هستیم خیلی خوب است که این پیروزی و صدر نشینی ها دست خودمان است. با پیروزی می‌توانیم قهرمان شویم و همانطور که گفتم نه باید تمرکزمان را بر روی بازی ‌لیورپول متمرکز کنیم و باید بازی خودمان را همانند ۱۳ هفته پیش انجام دهیم. بازیکنان من از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و تمام تلاش و هدفشان را بر روی این بازی ها گذاشتند خیلی جذاب و هیجان انگیز است که در دو بازی پیش روی خود بتوانیم دو جام را کسب کنیم و این به ما امید می بخشد که بتوانیم با قدرت ادامه بدهیم و اگر این اتفاق بیفتد بسیار همه چیز زیبا خواهد شد.

بدیهی است که اگر لیورپول برنده شود ما هم باید پیروز میدان باشیم. به خاطر همین است که می‌گویم اگر ما پیروز شویم جدا از هر نتیجه ای که برای لیورپول اتفاق می‌افتد ما قهرمان این فصل لیگ برتر جزیره نیز خواهیم بود. امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم و فشار مضاعفی که بر روی ماست برداشته شود.

نظرتان راجع به برناردو سیلوا چیست ؟

او یکی از بهترین فصل های خود را پشت سر می گذارد و در هر جای زمین که اراده کند می‌تواند بازی کند و شما را شگفت زده کند و در هر پستی می‌تواند به میدان برود و ما خیلی خوشحالیم که در تیم ما حضور دارد. از بازیکنانم توقع دارم که تمام تمرکز و حواس شان را بر روی این بازی قرار بدهند تا بتوانیم قهرمانی را دوباره به خانه ببریم و این مهم را به هواداران هدیه کنیم. از همه هواداران هم که مثل همیشه در کنار ما بودند می خواهم که ما را حمایت کنند و ما بتوانیم با جامی که به خانه می بریم پاداش آن ها را بدهیم.

کریس هاتن سرمربی تیم برایتون نیز در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

خوشبختانه ما در این فصل لیگ جزیره عملکرد خوبی در برابر تیم های بزرگ داشتیم. درست است که ما نتوانستیم به جایگاهی که باید در این فصل دست پیدا کنیم اما در مقابل قدرت های برتر انگلیس توانستیم موفق ظاهر شویم و این برای ما حائز اهمیت است. تیم منچسترسیتی هم تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا در جدال با تیم قدرتمند انگلیس یعنی لیورپول موفق ظاهر شود و قهرمانی را از آن خود کند. شاید این بازی برای ما اهمیت زیادی نداشته باشد ولی ما برای تفریح و سرگرمی در مقابل تیم منچسترسیتی قرار نمی گیریم و این بازی هم برای ما بسیار مهم است.

در هفته گذشته که ما در برابر تیم آرسنال قرار گرفتیم با تساوی مقابل این تیم توانستیم روحیه بالایی کسب کنیم و بازیکنان از لحاظ ذهنی بسیار آماده می باشند و این چالش بزرگی برای ما محسوب می شود شاید خیلی ها از ما انتظار پیروزی نداشته باشند. ولی همین که ما در سرنوشت تیم قهرمان این فصل نقش بزرگی را ایفا می کنیم برای ما مهم است و بازیکنان ما برای این دیدار بسیار آماده خواهند بود.امیدوارم بازی زیبایی را ببینیم.

پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل