نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر بلغارستان

ank

در روز دوم هفته پنجم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران به مصاف بلغارستان رفت و موفق شد این کشور را با اقتدار شکست دهد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل بلغارستان در روز دوم هفته پنجم لیگ ملت های والیبال

با توجه به صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال ، ایگور کولاکوویچ سرمربی کشورمان تصمیم گرفت در این دیدار از بازیکن های جوان تر استفاده کند. بلغار ها بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در پایان وقت استراحت اول ۸ بر ۵ پیش افتند. در ادامه بازیکنان کشورمان اختلاف را کم کردند تا در وقت استراحت دوم نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود بلغارستان شود. در امتیازات پایانی بازیکنان کشورمان از حریف پیش افتادند تا در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شوند.

در ست دوم بازی نزدیک آغاز شد و دو تیم پایاپای پیش رفتند تا نتیجه در پایان وقت استراحت اول ۸ بر ۷ به سود بلغارستان شود. در ادامه بازیکنان کشورمان از حریف پیش افتادند تا در پایان وقت استراحت دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ از بلغار ها جلو باشند. در ادامه ملی پوشان کشورمان اختلاف را حفظ کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ در این ست هم پیروز شدند.

در ست دوم این دیدار که در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال برگزار می‌شد، باز هم بازی نزدیک آغاز شد و در پایان وقت استراحت اول بلغارستان توانست با نتیجه ۸ بر ۷ از تیم ملی والیبال ایران پیش افتد. در ادامه بلغار ها توانستند اختلاف را کمی زیادی کنند و در پایان وقت استراحت دوم ۱۶ بر ۱۳ از کشورمان پیش افتادند. در ادامه بازیکنان کشورمان بازی را کاملا در دست گرفتند و بلغار ها حرفی برای گفتند نداشتند تا در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شویم و در مجموع کشورمان ۳ بر ۰ برنده این دیدار شود. به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران موفق شد در روز دوم هفته پنجم لیگ ملت های والیبال هم پیروز شود.

محمد جواد معنوی نژاد در این دیدار موفق شد با کسب ۱۴ امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن کشورمان شود.

شاگردان ایگور کولاکوویچ فردا (یک‌ شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در آخرین بازی مرحله مقدماتی خود به مصاف آمریکا خواهند رفت.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل بلغارستان در لیگ ملت های والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

پیروزی زیبایی را به دست آوردیم، چون با ۶ بازیکن ذخیره در این دیدار به میدان رفتیم. این بازیکنان در این فصل فرصت زیادی پیدا نکردند، اما در این دیدار بازی خود را انجام دادند و ثابت کردند که می‌توانیم روی آن ها حساب کنیم. برخی بازیکنان که تجربه بین المللی نداشتند، توانستند مقابل بلغارستان خوب بازی کنند. از این برد سورپرایز شدم و خوشحالم، چون بازیکنان نشان دادند که در مرحله بعد می‌توانیم از تمام نفرات استفاده کنیم. من به توانایی بازیکنانم اعتماد دارم. نتیجه را نمی‌شد پیش بینی کرد، اما من به بازیکنانم ایمان داشتم. به خاطر خستگی و سفر های زیاد، آن ها حتی فراتر از انتظارم بازی کردند.

پیش‌بینی مسابقات والیبال لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل