نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ گل به خودی تیم نامیبیا راه نجات تیم مراکش

m1

در بازی های روز سوم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، روز گذشته ۰۲ تیر ۹۸ در گروه D تیم مراکش و تیم نامیبیا مقابل یکدیگر به میدان رفتند و تیم مراکش موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ نامیبیا را مغلوب کند.

خوش شانسی تیم مراکش در برابر تیم نامیبیا در جام ملت های آفریقا

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته در استادیوم السلام مصر به قضاوت لوییز حکیزیمانا برگزار و تیم مراکش توانست با گل به خودی کیمویینه در دقیقه ۸۹ نامیبیا را مغلوب کند و با ۳ امتیاز از یک بازی برگزار شده به تنهایی در رده اول جدول گروه D بایستند و منتظر دیگر بازی های این گروه بماند.

مراکش که در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت گلزنی نا موفق نیز ایجاد کرد بالاخره با اشتباه بازیکن حریف توانست با خوش شانسی بازی اول این گروه را پیروز شود و ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کند زیرا دیگر هم تیمی های مراکش و تیم نامیبیا مدعیان آفریقا هستند و با توجه به امتیازی که مراکش با خوش شانسی از این بازی به دست آورد تا حدودی خیالش از بازی اول راحت شد. دیگر هم تیمی های این دو تیم آفریقای جنوبی و ساحل عاج هستند که هر دو قهرمان دوره های قبلی جام ملت های آفریقا می باشند و از بخت قهرمانی نیز برخوردار هستند.

شرح گل تیم ملی مراکش:
گل اول: کیمویینه که در دقیقه ۸۰ بازی به جای ابسالم لیمبوندی تازه به میدان مسابقه آمده بود باخت تیم اش را رقم زد و تلاش های ۸۹ دقیقه مقاومت در برابر مراکش را بر باد داد و با گل به خودی خود حکم باخت بازی اول خود در این گروه را امضا کرد.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: کیمویینه بازیکن تیم نامیبیا تک کارت زرد بازی را در دقیقه ۹۳ دریافت کرد و می توان گفت به طور کلی تعویض اشتباه آقای ریکاردو مانتی کار دست این آن ها داد تا در نهایت بازی نیز واگذار شد و مراکش نیز کارت زردی را دریافت نکرد.

از جدول گروه D تا به این جا بدانید که مراکش تنها برگزار کننده بازی این گروه از ۱ بازی برگزار شده با ۳ امتیاز به تنهایی موقتا صدرنشین است و باید منتظر دیگر بازی این گروه بماند.

بازی اول دیگر این گروه به شرح زیر است:
ساحل عاج- آفریقای جنوبی ۰۳ تیر ۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران

به نظر شما نتیجه دیگر بازی گروه D جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ که امروز چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای تیم های شرکت کننده به دست خواهد آمد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل