نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیروزی دقایق پایانی تیم لیورپول برابر نیوکاسل؛ هنوز امیدها زنده است

888

ورزشگاه سنت‌جمیز پارک امشب شاهد یک دیدار حساس و نفس گیر میان تیم های صدر و میانه جدولی بود. دو تیم لیورپول و نیوکاسل از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که برای قرمزها بسیار حائز اهمیت بود و این تیم برای رسیدن به قهرمانی جزیره به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت. این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به سود لیورپول به پایان رسید تا سرخ‌پوشان همچنان امید خود را به قهرمانی از دست ندهند.

در دقیقه ۱۰ شوت مهاجم مصری در محوطه جریمه نیوکاسل از بالای دروازه میزبان به بیرون می رود. تیم میهمان در دقیقه ۱۳ توسط فن دایک مدافع هلندی به گل اول می رسد تا کمی خیالش بابت پیروزی راحت شود اما در دقیقه ۲۰ نیوکاسل توسط آتسو گل خورده را جبران می کند تا دوباره همه چیز از صفر شروع شود. در دقیقه ۲۸ صلاح گل دوم لیورپول را به ثمر می رساند. در دقیقه ۳۲ پاس صلاح در محوطه جریمه به مانه می رسد که ضربه وینگر سنگالی را دروازه بان نیوکاسل دفع می کند. نیمه اول با برتری شاگردان یورگن کلوپ به پایان می رسد.

مصدومیت صلاح در تیم لیورپول


در شروع نیمه دوم شوت روندون در دقیقه ۴۹ را خطری برای دروازه قرمزها نداشت. روندون در دقیقه ۵۳ روی شوتی سرضرب گل تساوی را برای نیوکاسل می زند. در دقیقه ۷۲ محمد صلاح به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج می شود و بار دیگر در دیداری حساس قرمزها را به شوک فرو می برد. در دقیقه ۸۶ جمال دیووک اوریگی دروازه نیوکاسل را روی سانتر شکیری باز می کند.

گل‌های لیورپول را در این دیدار فن دایک در دقیقه ۱۳، محمد صلاح در دقیقه ۲۸ و اوریدی در دقیقه ۸۵ به ثمر رساندند. در مقابل شاگردان جسور رافائل بنیتز در دقایق ۲۰ و ۵۴ توسط آتسو و روندو به گل رسیدند تا این مسابقه هیجان‌انگیز که ۸ دقیقه وقت‌های تلف شده در خود داشت، با نتیجه دلخواه لک‌لک‌ها به پایان برسد. با این نتیجه اهالی مرسی ساید با ۹۴ امتیاز از ۳۷ بازی بالاتر از منچسترسیتی قراردارند که با ۳۶ بازی ۹۲ امتیاز را کسب کرده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل