نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ اروپا ؛ تیم فوتبال آث میلان و ضعیف‌کُشی در سن‌سیرو؟

ac milan dodlanj

لیگ اروپا ؛ تیم فوتبال آث میلان و ضعیف‌کُشی در سن‌سیرو؟

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا از گروه F از ساعت ۲۱:۲۵ پنج‌شنبه ۸ آذر‌ماه تیم فوتبال آث میلان‌ ایتالیا میزبان تیم فوتبال دودلانژ لوکزامبورگ خواهد بود. تیم فوتبال آث میلان با یک شکست، یک تساوی و با دو برد با کسب ۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. در سوی دیگر تیم دودلانژ با چهار شکست با صفر امتیاز در قعر جدول گروه F قرار گرفته است. دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم اینتر میلان در آخرین بازی خود در این رقابت‌ها در مقابل تیم فوتبال رئال بتیس به تساوی یک‌بر‌یک رضایت داد. تیم دودلانژ در اولین بازی دور برگشت در ادامه باخت‌های پی‌درپی خود در مقابل المپیاکوس یونان با نتیجه ۵ بر یک، بازی را واگذار کرد. تیم فوتبال آث میلان در صورت کسب برد در این دیدار خانگی می‌تواند در صورت لرزش تیم رئال بتیس به صدر جدول این گروه صعود کند. تیم فوتبال دودلانژ با صفر امتیاز اولین تیم حذف شده از این گروه خواهد بود. در بازی رودرروی دور رفت، میلان موفق شد با تک گل دقیقه ۵۹ گونزالو ایگواین دودلانژ را مغلوب کند.

میلان در رویای کسب جام

تیم فوتبال آث میلان در بازی‌های خانگی رقابت‌های لیگ اروپا در مقابل رئال‌ بتیس، شکست خورد و موفق شد تیم فوتبال المپیاکوس یونان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. اینتر در این دیدار خانگی تلاش می‌کند در یک بازی مقتدرانه مقابل تیم فوتبال دودلانژ دومین برد خانگی خود را به‌دست آورد. تیم فوتبال میلان در رقابت‌های سری A نیز در بازی‌های خانگی عملکرد قابل قبولی داشته است آن‌ها موفق شدند از شش دیدار خود در چهار مسابقه پیروز شوند. گتوزو به‌عنوان سرمربی میلان در این بازی خانگی تلاش خواهد کرد با کسب سه امتیاز بازی، گام بلندی در جهت صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا بردارد. گونزالو ایگواین، سوسو و پاتریک کوترونه می‌توانند نقش کلیدی در برد تیم میلان در این مسابقه ایفا کنند.

دودلانژ؛ بازی سخت در میلان

تیم فوتبال دودلانژ که امیدی برای صعود از این گروه ندارد در این دیدار خارج از خانه تلاش خواهد کرد با انجام یک بازی حیثیتی عملکرد خوبی از خود در این دوره از رقابت‌های لیگ اروپا به‌جا بگذارد. تیم فوتبال دودلانژ در رقابت‌های داخلی لوکزامبورگ در رده سوم جدول قرار دارد و همچنین با به ثمر رساندن ۳۵ گل عنوان بهترین خط حمله این لیگ را نیز از آن خود کرده است. دودلانژ در این رقابت‌ها عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده است. آن‌ها در همه بازی های خود بازنده بازی بودند. ۱۱ گل خورده در مقابل تنها یک گل زده نشان از عملکرد ضعیف این تیم در این رقابت‌ها دارد. تاپمولار به‌عنوان سرمربی کهنه‌کار تیم دودلانژ که از تیمش به‌عنوان شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌های لیگ اروپا یاد می‌شد در این بازی تلاش خواهد کرد دست پر از سن‌سیرو بیرون بیاید.

ولادیسلاو بیسدوودوف این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم سن‌سیرو سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقه آث میلان – دودلانژ در سایت بتکارت

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل