نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم رئال مادرید ، دومین تیم جوان در بین لیگ های معتبر اروپایی

rma

تیم رئال مادرید هر چند فصل ناامیده کننده ای را پشت سر گذاشته است ولی برنامه های این تیم نشان می دهد که برای آینده برنامه ریزی جدی و کاملی کرده است و بازیکنان جوان و سطح بالایی را آماده برای ورود به تیم دارد.

طبق گزارشی که آ اِس منتشر کرده است در بررسی هایی که انجام شده مشخص شده است که در میان پنج لیگ معتبر اروپایی تنها تیم لایپزیش در بوندسلیگا بیشتر از رئال مادرید بازیکن جوان دارد. میانگین سنی بازیکنان لایپزیش ۲۱.۴۳ و میانگین سنی بازیکنان رئال مادرید ۲۱.۹۵ است. این موضوع یعنی جذب بازیکنان جوان برای رئال مادرید به چند سال اخیر منتهی نمی شود و آن ها در سال های قبل تر هم به بازیکنان جوان و کم سن و سال توجه ویژه ای داشتند. در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ بود که مادریدی ها، دو کاپیتان فعلی تیمشان یعنی سرخیو راموس و مارسلو را به ترتیب در ۱۹ و ۱۸ سالگی به خدمت گرفتند و این اتفاق در این فصل هم تکرار شد و آن ها در این فصل براهیم دیاز با ۱۹ سال سن و وینیسیوس جونیور با ۱۸ سال سن را جذب کردند.

تیم رئال مادرید امیدوار به آینده ای درخشان

در چند فصل اخیر نیز اینم موضوع به چشم خورده است و بسیاری از بازیکنان جوان آن دوران حالا به ستاره های اصلی تیم بدل شده اند. واران و آسنسیو از جمله بازیکنانی هستند که قبل از ۲۰ سالگی به تیم رئال مادرید پیوستند و در طرف مقابل کیلور ناواس، کورتوا و مودریچ بازیکنانی هستند که بعد از ۲۵ سالگی به لوس بلانکوس اضافه شدند. البته این بررسی که انجام شده مربوط به ۵ لیگ معتبر و درجه اول اروپایی است و اگر بخواهیم در کل اروپا ارزیایی را انجام دهیم، مادریدی ها به رتبه سوم خواهند رفت چرا که زسکامسکو با میانگین سنی ۲۱.۹ دومین تیم از این لحاظ است و در رتبه نخست همانطور که گفته شد لایپزیش آلمان قرار گرفته است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل