نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آینده خامس رودریگز روز به روز پیچیده تر

ja

نشریه اسپانیایی مارکا علاوه بر چاپ عکس خامس رودریگز بر روی صفحه اول نشریه خود، نوشت: این بازیکن که در حال حاضر به صورت قرضی در تیم بایرن مونیخ توپ می زند،در پایان فصل و به دلیل عدم نیاز تیم بایرن مونیخ بار دیگر به تیم رئال مادرید بر می گردد و به دلیل اینکه تیم رئال مادرید و سر مربی آن ها زین الدین زیدان در ترکیب خود به این بازیکن احتیاجی ندارد آن را به تیمی که تمایل به حضور آن ها در تیم را دارد، خواهند فروخت.

روزهای مبهم خامس رودریگز در تیم رئال مادرید

مارکا می‌گوید اگر در هفته‌های آینده اتفاق غیرمنتظره‌ای نیفتد خامس رودریگز روز ۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، زمانی که گزینه خرید او بر اساس قرارداد قرضی‌اش با بایرن منقضی می گردد، به رئال برخواهد گشت. ولی از آن جایی که در سال ۲۰۱۷ هم وقتی زیدان سرمربی رئال بود، او را به بایرن مونیخ به دلیل عدم استفاده راهی کرد و این بار نیز به ادعای مارکا زیدان تمایلی به بودن او ندارد. گفته می شود وی تا سال ۲۰۲۱ با رئال قرار دارد و سرمربی کهکشانی ها برای مدیران این تیم به صورت واضح بیان کرده که او را در ترکیب حتی به عنوان بازیکن درجه دو نمی خواهد و به محض دریافت پیشنهادی مناسب او را می فروشند. مارکا در ادامه گفت:

عمده مشکل بایرن و خامس به این دلیل است که گفته می شود شایعاتی مبنی بر این مطرح شده که خامس اعلام کرده که دیگر تمایلی به ماندن در آلمان ندارد و دلش می خواهد به رئال بازگردد. همچنین چندین نفر از مدیران ارشد و فنی بایرن تمایل دارند که او بماند در حالی که کواچ سر مربی این تیم او را نمی خواهد و به ماندن او راضی نیست. لازم به ذکر است این بازیکن کلمبیایی ۲۷ ساله در سال ۲۰۱۴ پس از درخشش در جام جهانی و کسب آقای گلی این دوره از رقابت ها با ۶ گل توجه تیم رئال مادرید را به خود جذب کرد و با قراردادی به مبلغ ۶۴ میلیون یورو از موناکو راهی مادرید شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل