نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹؛ تونس ۱-۱ آنگولا؛ تساوی در اولین تقابل

4201452 1

در بازی های روز چهارم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، شب گذشته ۰۳ تیر ۹۸ در گروه E تیم های تونس و آنگولا مقابل یکدیگر به میدان رفتند و این دو تیم در پایان بازی به نتیجه ۱-۱ دست پیدا کردند.

این بازی از ساعت ۲۱:۳۰شب گذشته در استادیوم  سوئز مصر به قضاوت باملاک تسما برگزار و دو تیم با نتیجه ۱-۱ به کار خود در بازی اول پایان دادند. برای تیم تونس در دقیقه ۳۴ یوسف مساکنی از روی نقطه پنالتی و برای تیم آنگولا دیجالما در دقیقه ۷۳ گل مساوی این تیم را به ثمر رساند تا آنگولا بتواند از این بازی حداقل یک امتیاز کسب کند. در این بازی آنگولا با ترکیب ۴-۲-۳-۱ و تونس با ترکیب ۴-۳-۳ به میدان رفته بودند و بازی در اکثر دقایق پایاپای دنبال شد و به نظر می رسد که نتیجه مساوی عادلانه بوده باشد.

در دیگر بازی این گروه تیم های موریتانی و مالی به مصاف هم رفتند که مالی موفق شد با نتیجه قاطع ۴ بر ۱ موریتانی را مغلوب کند و به تنهایی پس از بازی اول در صدر جدول قرار بگیرد. بدین ترتیب تیم های تونس و آنگولا نیز هر کدام با یک امتیاز در رده های دوم و سوم و تیم موریتانی بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند تا منتظر بازی بعدی این گروه در چند روز آتی بمانند.

رویارویی تونس و آنگولا در جام ملت های آفریقا برنده نداشت


شرح گل تیم ملی تونس:

گل اول:  در دقیقه ۳۴ بازی خطا بازیکن آنگولا باعث شد تا یوسف مساکنی از روی نقه پنالتی گلی را به ثمر برساند و تونس را ۱ بر صفر جلو بیاندازد.

شرح گل تیم ملی آنگولا:

گل اول: در دقیقه ۷۳ نیز دیجمالا با یک شوت توانست دروازه آنگولا و گل مساوی تیم اش را به ثمر برساند.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: غیلان شعلالی و یوسف مساکنی از تونس و تونی کاباکا از آنگولا کارت زرد از داور مسابقه دریافت کردند.

بازی های بعدی در هفته دوم گروه E به شرح زیر است:

تونس- مالی ۰۷ تیر ۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران

موریتانی- آنگولا ۰۸ تیر ۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران

به نظر شما نتایج بازی های هفته دوم درگروه E جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای تیم های شرکت کننده رقم خواهد خورد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل